| کد خبر: 228572 |

افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: رصد آنلاین دستگاه های ترددشمار خبر از افزایش چشمگیر تردد در محورهای مواصلاتی استان را نشان می‌دهد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: رصد آنلاین دستگاه های ترددشمار خبر از افزایش چشمگیر تردد در محورهای مواصلاتی استان را نشان می‌دهد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری کرمانشاه)، فریبرز کرمی گفت:بر اساس اطلاعات خروجی سامانه های هوشمند راه های استان، تعداد ترددها از ۲۰ تا ۲۸ اسفند ماه با روندی افزایشی روبرو بوده به طوری که از ۴۳۶ هزار تردد وسایل نقلیه در روز به ۵۴۰ هزار تردد افزایش یافته و نشان از رشد ۲۴ درصدی در هفته پایانی سال است.

وی تصریح کرد: در ادامه شاهد کاهش تعداد ترددها به عدد ۳۴۸ هزار در روز ۳۰ اسفند ماه بودیم اما تا روز پنجم فروردین هم میزان تردد روند افزایشی داشته و با ۳۷ درصد افزایش به تعداد ۴۷۵ هزار تردد روزانه رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه محورهای بیستون به کرمانشاه،  سه راهی هرسین و کرمانشاه به ماهیدشت و  قزانچی را جز محورهای پرتردد استان در ایام تعطیلات نوروز برشمرد و گفت: تعداد کل وسایل نقلیه ورودی به استان در بازه زمانی ۲۰ اسفند ماه تا پنج فروردین ۷۱۸ هزار دستگاه بوده و در این مدت ۶۳۶ هزار خودرو هم از استان خارج شده است.

کرمی درباره آمار ترددها به تفکیک مبدا پلاک هم عنوان کرد: در این مدت، ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار تردد با پلاک های استان کرمانشاه، ۳۳۳ هزار تردد با پلاک تهران، ۱۲۶ هزار تردد با پلاک همدان، ۹۰ هزار تردد با پلاک ایلام و ۷۹ هزار تردد با پلاک کردستان ثبت شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است برای جلوگیری از حوادث جاده ای احتمالی، تمام تیم های امدادی از جمله پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر و سایر بخش ها در بهترین وضعیت خدمت رسانی به هم میهنان و هم استانی ها باشند.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.