| کد خبر: 228547 |

جاده اصفهان- نایین بصورت مقطعی و موردی مسدود می‌شود

رییس پلیس راه اصفهان گفت: با توجه به وزش باد شدید و گرد و غبار و کاهش دید، در زمان حاضر بسیاری از قسمت‌های محور اصفهان- نایین بصورت مقطعی توسط نیروهای پلیس راه مسدود و بازگشایی می‌شود.

تین نیوز

 رییس پلیس راه اصفهان گفت: با توجه به وزش باد شدید و گرد و غبار و کاهش دید، در زمان حاضر بسیاری از قسمت‌های محور اصفهان- نایین بصورت مقطعی توسط نیروهای پلیس راه مسدود و بازگشایی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ اصغر زارع روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به وزش باد شدید،  ایجاد گرد و غبار و کاهش دید در سراسر استان افزود: هنگامی‌که که دید در جاده کاهش پیدا می‌کند راه مسدود و وقتی که اوضاع آرام می‌شود، بازمی‌شود.

وی با بیان اینکه این کار در ۲ مقطع محور اصفهان به نایین در حال انجام است ادامه داد: امروز صبح سه تصادف زنجیره ای در محور اصفهان به نایین اتفاق افتاد که در یکی از این حوادث پنج نفر مصدوم شدند و ۲ مورد دیگر خسارتی بود.

رییس پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه گرد و غبار  موجب کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی شده است اظهار داشت: تردد در این شرایط بصورت عادی، خطرناک است و توصیه پلیس بدلیل جلوگیری از انتقال کرونا و وزش باد، به مردم و همشهریان این است که تحت هر شرایطی به جز موارد ضروری، اقدام به مسافرت و رانندگی در راه‌های برون شهری نکنند.

وی اضافه کرد: توصیه جدی ما به رانندگان این است که در این شرایط اقدام به مسافرت نکنند اما در صورتی‌که به ضرورت مجبور به سفر شدند با حوصله و سعه صدر، همکاری لازم با عوامل پلیس راه را داشته باشند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌های ایمنی و همکاری با پلیس به حفظ جان و اموال مردم کمک می‌کند و امیدواریم بتوانیم بسلامت از این مقطع هم عبور کنیم.

وی تاکید کرد: نباید مردم اقدام به مسافرت کنند و در صورت بی توجهی حادثه دور از انتظار نیست.  

رییس پلیس راه اصفهان تصریح کرد: ممنوعیت تردد برای اتوبوس‌ها از مبداء اصفهان به مشهد و برعکس از محور اصفهان- نایین- خور و طبس در نظر گرفته شده و حق تردد از این مسیر را ندارند و باید از مسیر جایگزین  مشهد گرمسار، قم، کاشان و اصفهان استفاده کنند.

به گفته وی اتوبوس‌ها اجازه عبور از جاده معلم را هم ندارند و این قسمت هم ممنوعیت تردد دارد.

وی اضافه کرد: اعمال محدودیت‌ها تا زمانیکه دید افقی در محورها عادی شود ادامه دارد و هیچ چاره ای جز اعمال محدودیت‌ها وجود ندارد.

سرهنگ زارع افزود: این وضعیت تا سه روز آینده به صورت مقطعی ادامه دارد و مردم باید همکاری و حوصله لازم را داشته باشند و در صورت امکان سفر نکنند.

وی گفت: شرایط برای مسافرت در زمان حاضر و تا سه روز آینده مهیا نیست، البته پیش از این هم بدلیل شیوع کرونا وجود نداشت اما به دلیل شرایط جوی تشدید شده است.

 اداره کل هواشناسی اصفهان پیش از این در باره وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای همراه با گرد خاک محلی از روز چهارشنبه تا عصر جمعه هفته جاری در این استان هشدار داده بود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.