| کد خبر: 228535 |

مسافران زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسافران برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین، زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند.

تین نیوز

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسافران برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین، زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند.

به گزارش تین نیوز، محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان به شکل روان در جریان است و شاهد وزش باد نسبتاً شدید در برخی جاده‌ها هستیم. همچنین استان زنجان فاقد هر گونه انسداد در محورهای شریانی و غیرشریانی است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند سال ۹۸ تا ۳ فروردین ۹۹ بیش از ۱۹۱ هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه از ورودی‌های استان عبور کردند، ادامه داد: از ۲۵ اسفند پارسال تا سوم فروردین امسال نیز ۴۱۶ هزار و ۱۲۲ خودرو تردد داشتند که این آمار افزایش ۱۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: تردد تجمعی در خروجی‌های استان نیز از ۱۸۴ هزار و ۳۵۵ دستگاه در سال گذشته با افزایش ۱۴۰ درصدی به ۴۴۲ هزار و ۹۲۸ خودرو رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم ترافیک مربوط به آزادراه زنجان - قزوین و کم‌ترین آن مربوط به محور تکاب - دندی است، عنوان کرد: بیشترین پلاک‌های عبوری نیز با ۶۹ درصد متعلق به استان تهران است.

این مسئول یادآور شد: ورودی و خروجی استان شامل محورهای آزادراه زنجان - قزوین، محور ترانزیت زنجان - تاکستان، آزادراه زنجان - تبریز، ترانزیت زنجان - میانه، گیلوان - منجیل، قیدار - همدان، زنجان - بیجار، سرچم - اردبیل، زنجان - دندی و بالعکس است که در آن‌ها دستگاه ترددشمار نصب شده است.

محمدی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد بازگشت مسافران باشیم، خاطرنشان کرد: از هم‌وطنان درخواست داریم نسبت به زمان برگشت خود و جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین مدیریت لازم را انجام دهند. همچنین از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری و با صبر و حوصله و احترام به قوانین و مقررات حرکت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.