| کد خبر: 228502 |

بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ادوات راهداری در جاده‌های استان تهران/ روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان به نگهداری راه ها رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی تصادفات برون شهری در این استان در سال گذشته گفت: بیش از ۲۵۰ دستگاه انواع ادوات و ماشین‌های راهداری در جاده‌های استان تهران فعال هستند.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز حیدر نوروزی در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره نگهداری راه‌های استان تهران و اعتبارات نگهداری بیان کرد:  کار و حرفه اصلی ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، در واقع نگهدار محورهای مواصلاتی اعم از آزادراه،‌ بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و محور روستایی است.

وی ادامه داد: روزانه حدود 2 هزار میلیارد ریال (200 میلیارد تومان) در حوزه نگهداری راه‌های استان اعتبار دریافت و هزینه کرده‌ایم اما نیاز ما برای نگهداری راه ها بسیار بیشتر از این رقم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اضافه کرد: اعتبارات نگهداری راه‌ها همیشه کمتر از هزینه نگهداری راه‌ها است، اما به هر حال باید راه‌ها نگهداری شود. اعتباراتی که در این بخش دریافت می‌کنیم استانی و ملی است که بخش عمده آن ملی است.

بکارگیری 250 دستگاه انواع ماشین‌های راهداری در جاده‌های استان تهران  

نوروزی با اشاره به بهسازی چهار خطه محور هراز گفت: از آبعلی به سمت هراز چهار خطه است، معمولا عمده مسیر رفت این محور که از امامزاده هاشم است به صورت رفت انجام می‌شود اما برگشت از تونل آبشار انجام می شود و رفت و برگشت ما در این محور از یکدیگر منفک شده است؛ شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حوزه چهار خطه کردن هراز پروژه را دنبال می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران درباره ادوات راهداری گفت: بیش از 250 دستگاه انواع ادوات و ماشین‌های راهداری در جاده‌های استان تهران فعال هستند.

کاهش 11 درصدی تصادفات برون شهری در استان تهران

وی درباره آمار تصادفات در جاده های استان تهران اظهار کرد: در استان تهران موضوع تصادفات متفاوت با دیگر استان های کشور است، در استان‌های دیگر معمولا تصادفات برون‌شهری بیشتر از درون‌شهری است، اما در استان تهران تصادفات درون شهری بیشتر از تصادفات برون شهری است.

نوروزی افزود: دو سوم تصادفات استان تهران در درون شهرها انجام می‌شود و یک سوم تصادفات در برون شهرها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: در سال 99 در حوزه تصادفات برون شهری 11 درصد کاهش داشتیم.

شرکت های حمل و نقلی زیادی وارد شهرک حمل و نقل شده اند 

وی همچنین درباره آخرین وضعیت شهرک حمل و نقل تهران گفت:‌ زیرساخت‌ها در شهرک حمل و نقل آماده است، برخی شرکت‌های حمل و نقلی به این شهرک رفته‌اند، پس از ایام نوروزی هم پیگیری‌های ویژه‌ای در این مورد خواهیم داشت و تاکنون بیش از 75 شرکت وارد شهرک حمل و نقل شده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.