| کد خبر: 228431 |

یک کارشناس مطرح کرد:

◄ پرداخت تسهیلات دولتی به ایرلاین‌ها؛ نادرست ترین راهکار

این نادرست ترین راهکار است که دولت در شرایط دشوار کنونی از جیب ملت، خسارت حاصل از سوء مدیریت و برنامه ریزی نادرست خطوط هواپیمایی مازاد و ورشکسته و متورم و هزینه ساز را جبران کند.

تین نیوز

اگرچه هر از چندگاهی از سوی برخی فعالان بخش حمل و نقل هوایی و شرکت های هواپیمایی بر لزوم ارایه تسهیلات دولتی به ایرلاین ها تاکید می شود این در حالی است که برخی کارشناسان بر این باورند که دولت نباید از منابع عمومی به ایرلاین ها کمک کند.

به گزارش تین نیوز، یک مخاطب تین نیوز در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری در مورد پرداخت تسهیلات از طریق دولت به شرکت های هواپیمایی، گفت: این نادرست ترین راهکار است که دولت در شرایط دشوار کنونی از جیب ملت، خسارت حاصل از سوء مدیریت و برنامه ریزی نادرست خطوط هواپیمایی مازاد و ورشکسته و متورم و هزینه ساز را جبران کند.

وی افزود: دولت منابع مالی برای جبران ضرر ایرلاین ها را از کجا تامین می کند؟ از محل فروش نفت؟ مگر درآمد نفت متعلق به 80  ایرانی نیست؟ مگر این درآمد متعلق به مردم آن روستای کرمان نیست که حتی آب سالم برای خوردن ندارند و شاید هم تا حالا در عمر خود هواپیما ندیده باشند؟ چرا اهالی آن روستا باید هزینه مسافرت هوایی عده محدودی را بپردازد؟

این کاربر تین نیوز عنوان کرد: کسی که با هواپیما سفر می کند حتما توان مالی دارد. آیا درست است چنین فردی در جیب روستاییان محروم دست کند؟ آیا درست است مدیران دولتی و نمایندگان مجلس و قوه قضاییه و انواع و اقسام صاحب منصبان و مدیران شرکت های دولتی و بنیاد ها و ارگان ها و ... از جیب مردم روستاها هواپیمای ارزان سوار شوند؟ آیا علت کسر بودجه دولت همین خاصه خرجی ها نیست؟ آیا علت اینکه مردم سیستان و بلوچستان آب سالم ندارند، همین رفتارها نیست؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.