| کد خبر: 228419 |

موسس و بنیانگذار آژانس بانوان و شغل رانندگی زنان در ایران:

◄ بانوان سنگین سوار از برخی امکانات اولیه نیز برخوردار نیستند

رانندگان سختی کار ندارند، از تعرفه دستمزد ثابت از طرف کارفرما براساس کیلومتر برخودار نیستند و همچنین استراحتگاه ندارند و البته بسیاری مشکلات دیگر.

تین نیوز

موسس و بنیانگذار آژانس بانوان و شغل رانندگی زنان در ایران معتقد است بخش حمل و نقل عمومی به 2 دسته تقسیم شده است که در یک طرف سرمایه دارانی که فقط به فکر منافع خود هستند، قرار دارند و در طرف دیگر، رانندگانی که تمام سختی ها و مشکلات  روی دوش آنهاست اما با کمترین دستمزد در حال فعالیت هستند.

به گزارش تین نیوز، معصومه آهوان در ادامه در مورد برخی مشکلات رانندگان زن در بخش حمل و نقل عمومی به خبرنگار ما گفت: رانندگان سختی کار ندارند، از تعرفه دستمزد ثابت از طرف کارفرما براساس کیلومتر برخودار نیستند و همچنین استراحتگاه ندارند و البته بسیاری مشکلات دیگر.

وی افزود: با وجود تمام این سختی ها و مشکلات و فعالیت با کمترین درآمد، متاسفانه بارها مشاهده شده که در جاده ها با این رانندگان با بی احترامی برخورد می شود و این در حالی است که بانوان سنگین سوار چون در اقلیت قرار دارند، حتی از برخی امکانات اولیه مور د نیاز خود نیز برخوردار نیستند.

آهوان پرداخت دستمزدهای ناچیزی که برخی کارفرمایان به رانندگان زن سرپرست خانوار می پردازند را نمونه ای از اجحاف در حق زنان راننده دانست و اظهار امیدواری کرد مسئولین  به داد این قشر زحمتکش برسند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.