| کد خبر: 228383 |

سوختگی مامور پلیس در سعادت‌آباد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از سوختگی یکی از ماموران این پلیس درحین عملیات اطفای حریق خبر داد.

تین نیوز

سرهنگ علی همه خانی دراین باره به ایسنا گفت: حوالی ساعت ۱۸:۳۰ دیروز یک دستگاه وانت پیکان به دلیل نامعلومی در میدان کاج سعادت آباد دچار حریق شد. در همین حین مامور پلیس راهور با استفاده از کپسول آتش نشانی اقدام به خاموش کردن این حریق کرد که در حین این عملیات ناگهان خودروی شعله ور که راننده اش نیز از آن پیاده شده بود، شروع به حرکت در سراشیبی خیابان کرد.

به گزارش تین نیوز، همه خانی با بیان اینکه در مسیر حرکت این وانت آتشین ایستگاه تاکسی و جمعیتی چند ده نفری حضور داشتند، گفت: مامور پلیس که در حال اطفای حریق بود، در اقدامی فداکارانه وارد کابین خودروی شعله ور شده و اقدام به نگهداشتن آن کرد. اگر این خودرو به ایستگاه تاکسی رسیده یا با خودروهای حاشیه مسیر برخورد می کرد، امکان انفجار آن و وارد شدن خسارات جانی وجود داشت که خوشبختانه با اقدام مامور پلیس راهور از آن جلوگیری شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این مامور پلیس از ناحیه دست ها دچار سوختگی شد، گفت: آسیب های جسمی دیگری نیز به این مامور پلیس وارد شد که پس از اطفای حریق با انتقال به بیمارستان روند درمان آن آغاز شد.

همه خانی نام این مامور پلیس راهور را "سرهنگ رضاپناه" اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این فرد در وضعیت جسمی مناسبی قرار دارد. همچنین ماموران آتش نشانی نیز با حضور در محل اقدام به اطفای کامل حریق کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.