| کد خبر: 228350 |

۳۵۰ راهدار در جاده های مازندران مستقر می شوند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات گسترده ایمن سازی در سطح محورهای استان خبر داد و عنوان کرد : به منظور فرا رسیدن سال نو ، عملیات ایمن سازی محورهای این استان با شتابی مضاعف در دستور کار ۳۵۰ راهدارا پر تلاش این استان قرار گرفت.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات گسترده ایمن سازی در سطح محورهای استان خبر داد و عنوان کرد : به منظور فرا رسیدن سال نو ، عملیات ایمن سازی محورهای این استان با شتابی مضاعف در دستور کار ۳۵۰ راهدارا پر تلاش این استان قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری مازندران )،  عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر ، راهداری را شغلی سخت و توام با ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: راهداران در ارتقای ایمنی راه ها و حفظ جان مسافران نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد : راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و آسایش سفرهای هموطنان در طول راه‌های کشور داشته و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته اند.

مدیر کل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن برشمردن اقدامات وسیع این اداره کل در زمینه ایمنی محورهای استان برای ایام سال نو تصریح کرد: : پاکسازی ضربتی حریم راه ها ، احیا و بازسازی علائم محورها بویژه در محورهای مواصلاتی و راه های شریانی ، اجرای عملیات لکه گیری رویه های آسفالتی جهت  تسهیل در عبور و مرور ، آشکار سازی نقاط پرحادثه ، تسطیح و شانه سازی راه های اصلی و فرعی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد ، خط کشی ، تعمیر و  نگهداری روشنایی جاده ها بخشی از فعالیت های راهداری بوده که در آستانه سال جدید در دستور کار است.

 نجفی در خصوص اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه حمل و نقل در ایام مذکور اظهار داشت : کنترل و نظارت مستمر از ناوگان حمل و نقل عمومی ، نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافری و باری ، بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی و نظارت بر فضای محیطی و روند کاری آنها نیز جز برنامه های کاری این اداره کل در ایام فصل بهار است.

 نجفی در مورد تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها جهت بهره برداری در این ایام گفت : ۲۲ راهدارخانه برای ارائه خدمات به هموطنان تجهیز و آماده‌سازی شده و ۳۵۰ راهدار برای نوروز امسال در آماه باش کامل به سر می‌برند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد:  هماهنگی و تعامل با پیمانکاران بخش خصوصی جهت استفاده از ظرفیت ماشین آلات آنها در مواقع بحران ( ریزش برداری ، رانش برداری ، سیل و.... ) برقراری عبور و مرور ایمن ، هماهنگی و تعامل با دستگاه های اجرایی (نیروی انتظامی و پلیس راه ، هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشانی و... ) جهت ارائه خدمات فوری و مطلوب و استفاده بهنیه کاربران از راه و همچنین طراحی و نصب بنرهای فرهنگی با مضامین آموزشی و هشداردهنده در سطح راه های ارتباطی نیز از دیگر برنامه های این اداره کل در آستانه سال جدید است.

نجفی ابراز امیدواری کرد : ان شاء الله در سال ۱۴۰۰ بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت کلیه مقررات و قوانین توسط رانندگان عزیز شاهد سالی بدون حوادث رانندگی در کشور و استان عزیزمان باشیم.      

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.