| کد خبر: 228317 |

وزیر راه و شهرسازی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی سراوان را افتتاح کرد

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ایرانمهر سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، استاندار، نماینده حوزه انتخابیه سراوان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان افتتاح شدـ

تین نیوز

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ایرانمهر سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، استاندار، نماینده حوزه انتخابیه سراوان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان افتتاح شدـ

به گزارش تین نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح بیمارستان سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیمارستان ایرانمهر سراوان با اعتباری افزون‌بر یکهزارو ۱۳۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴۳ هزار مترمربع با زیربنای ۱۷هزار و ۷۵٠ متر مربع از سوی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

عطالله اکبری افزود: بیمارستان ایرانمهر سراوان دارای چهار طبقه شامل اتاق عمل ارتوپدی، ای سی یو، ان ای سی یو، آزمایشگاه، ال دی آر، بستری، زایمان، سی تی اسکن، اورژانس است.

امام جمعه اهل سنت سراوان در این مراسم اظهارداشت: مردم سراوان دوستدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این شهر به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر علم و فرهنگ است.

مولوی عبدالصمد ساداتی گفت: متاسفانه در حوزه راه محرومترین استان، سیستان و بلوچستان و محرومترین شهرستان، سراوان است و بعضا بیمارانی هستند که به دلیل نبود راه و جاده به سختی خود را به بیمارستان ها و مراکز درمانی می رسانند.

وی دو بانده کردن جاده سراوان-خاش مهمترین درخواست مردم سراوان است و با فعال شدن فرودگاه، حدود نیم میلیون جمعیت از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: مشارکت سپاه پاسداران در راه اندازی این فرودگاه مایه تشکر است و مطمئنا فعال شدن این فرودگاه باعث حضور بیشتر و راحت تر نیروهای تخصصی و از جمله پزشکان متخصص در این شهرستان خواهد شد. 

به گزارش ایرنا ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی ۴۱ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای چابهار - ایرانشهر - خاش - زاهدان از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.