| کد خبر: 228209 |

شهر‌های مسافرپذیر در مرز وضعیت نارنجی قرار دارند

رئیس پلیس راهور ناجا: تا فردا وضعیت شهر‌های مسافرپذیر مشخص می‌شود که احتمالا به نارنجی تغییر پیدا می‌کند و سفر به این شهر‌ها و استان‌ها محدود و ممنوع است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور ناجا: تا فردا وضعیت شهر‌های مسافرپذیر مشخص می‌شود که احتمالا به نارنجی تغییر پیدا می‌کند و سفر به این شهر‌ها و استان‌ها محدود و ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ سردار سید جمال هادیانفر در حاشیه پانزدهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهور نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران، گفت: همکاران بنده با آمادگی کامل در ایام نوروز در ۲۳۶ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و یکهزار و ۲۴۷ شهر کشور انجام وظیفه خواهند کرد.

وی ادامه داد:سفر عامل شیوع بیماری است. از هموطنان می‌خواهیم در ایام نوروز از سفر پرهیز کنند. آنچه به‌صورت روشن و شفاف به ما ابلاغ شده این است که تردد و سفر در ایام نوروز در شهر‌های زرد و آبی بلامانع است و ممنوعیت مربوط به تردد و سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی خواهد بود.

رئیس پلیس راهور ناجا به شهر‌های مسافرپذیر زرد رنگ اشاره کرد و افزود: این شهر‌ها مانند شیراز و استان‌هایی همچون گیلان، مازندران و خراسان رضوی است که در مرز وضعیت نارنجی قرار دارند و تا فردا وضعیت آن‌ها به نارنجی برمی‌گردد.

وی ادامه داد: البته اکنون نیز در این شهر‌ها به عنوان شهر‌های مسافرپذیر محدودیت تردد اعمال می‌شود و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، اما فردا (۲۵ اسفند) آخرین وضعیت ابلاغ می‌شود که خارج از مطالب عنوان شده نخواهد بود.

سردار هادیان فر با بیان اینکه تردد بین شهر‌های زرد به زرد، آبی به آبی، زرد به آبی و آبی به زرد بلامانع است گفت: همچنان تردد شبانه در تمامی شهر‌ها اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و ۲۰۰ هزار تومان جریمه در پی دارد.

وی افزود: اعمال جریمه برای شهر‌های قرمز، نارنجی و افرادی که در ساعات ممنوعه (۲۱ تا ۳ بامداد) تردد داشته باشند قطعا اعمال خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.