| کد خبر: 228177 |

◄ خوش بینی نسبت به حل مشکلات حمل و نقل/ برخی مشکلات خارج از اختیارات سازمان است

نباید فراموش کرد مشکلاتی همچون مشکل لاستیک، روغن، لوازم یدکی و نوسازی ناوگان و مشکلات پلیس و کالای قاچاق خارج از اختیارات سازمان و ریاست آن است.

تین نیوز

عضو هیئت‌ مدیره کانون سراسری انجمن‌ های صنفی رانندگان مسافری کشور معتقد است اگرچه رئیس جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همکارانش راه دشواری در پیش دارند اما با این حال نسبت به گشایش در مشکلات، امیدوار هستم.

به گزارش تین نیوز، مختار داوودی این مطلب را در پاسخ به خبرنگار ما در مورد تغییرات انجام شده در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد و افزود: این سازمان، سازمانی تخصصی است که مدتی پیش با حضور داریوش امانی به سمت معاونت حمل و نقل موفق عمل کرد ولی با رفتن ایشان از سازمان به ستاد سوخت، تمام تلاش ها و برنامه های ایشان عقیم ماند.

بیشتر بخوانید: افزایش امیدواری‌ نسبت به حل مشکلات حمل و نقل جاده ای با انتصابات جدید

وی عنوان کرد: باتوجه به شناختی که از آقای امانی و تیم مدیریتی ایشان دارم که همه متخصص در امور حمل و نقل هستند،  آینده را بهتر می بینم.

این راننده اتوبوس تاکید کرد: ایشان طراح صندوق رفاه رانندگان در مجلس بودند که اگر همین یک مورد درست می شد، یعنی کلید مشکلات تامین اجتماعی و سختی کار به دست می آمد.

داوودی افزود: هرچند ایشان و همکاران راه دشواری در پیش دارند اما باید امیدوار بود در زمینه مشکلات موجود، گشایش حاصل خواهد شد.

او عنوان کرد: البته نباید فراموش کرد مشکلاتی همچون مشکل لاستیک، روغن، لوازم یدکی و نوسازی ناوگان و مشکلات پلیس و کالای قاچاق، خارج از اختیارات  سازمان و  ریاست آن است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    مشکل حل شدن سنوات سال 72تا80راننده گان حتی باگرفتن ازخود راننده توسط تامین اجتماعی که باربریها نریخته اند کارسختی است الان هر راننده ای می رود برای سنوات هشت سال سه چهار پنج سال سابقه موجود است با یک راهکار سا ده تامل سازمان باتامین اجتماعی درست می شود ولی اراده ای برای حل این مشکل کوچک وجود ندارد سختی کار نیاز به مجلس وقانون دارد سنواتی که باربریها بالا کشیده اند که نیاز به قانون ندارد چه کسی باید جواب این همه راننده که الان موقع بازنشته شدنشان است رابدهد آن زمان هم مثل الان که می گویند همه بیمه تکمیلی هستند چه یک بارنامه داشته باشی چه ده بارنامه آن زمان هم ملاک دفترچه کاربود ده بارنامه صد بارنامه باربریها چهاردرصد راازراننده می گرفتن ولی به تامین اجتماعی نمی دادند ته بارنامه راباخود کار دست کاری می کردند مبلغ ومقصد راکم می کردند مثل الان سیستمی نبود پس مقصر کیست راننده بی گناه آقای امانی لطفا ای مشکل را حل کنید باتشکر

  • حمل و نقل 0 0

    تا سازمان حمل و نقل ساماندهی نشود ، راهداری را به آن اضافه کردند الان وضعیت سازمان واقعا خراب است و کارهای راهداری کل مسایل حمل و نقل را تحت الشعاع خود قرار داده است . ما شرکتهای حمل و نقل به اسانی مدیران استانی را میدیدیم و ملاقات میکردیم الان خیلی سخت شده است و .....