| کد خبر: 228125 |

تمامی راه‌های مازندران باز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در ۲۴ ساعت گذشته گفت که با تلاش نیروهای راهداری، تمام جاده‌های اصلی هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر در حوزه استحفاظی استان باز شد و تردد خودروها در آن در جریان است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در ۲۴ ساعت گذشته گفت که با تلاش نیروهای راهداری، تمام جاده‌های اصلی هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر در حوزه استحفاظی استان باز شد و تردد خودروها در آن در جریان است.

به گزارش تین نیوز، عباسعلی نجفی روز شنبه که به همراه گروه های راهداری از محل کدوک در محور سوادکوه حضور دارد ، در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا ، توضیح داد که هم اکنون محور سوادکوه باز است اما شدت بارش برف از کدوک و تا فیروزکوه درحالا بارش است.

وی با بیان این که بارش برف و وجود مه دید افقی رانندگان را در محور سوادکوه گردنه گدوک و تا فیروزکوه به شدت کم کرده است، ادامه داد: به دلیل مسدود شدن راه های هراز و کندوان تراقیک و تردد خودرو در این محور سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه محور کیاسر به سمنان نیز باز شده است ، تصریح کرد: البته به دلیل شرایط بارش بی وقفه برف توصیه می شود به هیچ عنوان در این مسیر تردد انجام نگیرد.

نجفی به بازگشایی محورهای کندوان و هراز نیز اشاره کرد و گفت: از آن جایی که این 2 محور در ساعاتی مسدود شده بود ، در حال حاضر خودروهای کمی در این محورها درحال تردد هستند ، اما توصیه می شود از ترددهای غیرضروری خودداری شود.

این مسئول راهداری مازندران خطاب به رانندگان گفت که بیشتر مناطق  محورهای هراز ، کندوان و سوادکوه و کیاسر برفی و لغزنده است و باید تمامی مقررات ایمنی رعایت شود ، گفت:نیروهای راهداری در تمامی محورها مشغول انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی هستند.

سامانه بارشی از اواخر روز پنجشنبه وارد مازندران شد و همچنان در استان مستقر است، طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران بارش سنگین برف در جاده‌های کوهستانی تا ظهر امروز نیز ادامه خواهد داشت.

به دلیل شدت بارش برف ، کولاک و منجر به ایجاد کولاک و بارش سنگین برف در ارتفاعات استان شد که اواخر شب همین بارش سنگین برف جاده‌های چالوس و هراز را مسدود کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.