| کد خبر: 228109 |

۲ هزار و ۷۷۴ نفر از رانندگان و کارکنان شرکت واحد آموزش دیدند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آموزش ۲۷۷۴ نفر از رانندگان و کارکنان این شرکت از ابتدای امسال خبر داد و گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، اجرای دوره‌های بازآموزی را متوقف نکردیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آموزش ۲۷۷۴ نفر از رانندگان و کارکنان این شرکت از ابتدای امسال خبر داد و گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، اجرای دوره‌های بازآموزی را متوقف نکردیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمود ترفع با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون، ۷۰۴ نفر از کارکنان ستادی و ۱۰۷۰ نفر از همکاران سامانه‌ها، مورد آموزش و بازآموزی قرار گرفتند، افزود: علاوه بر این، برای ۶۰۰ نفر از رانندگان ناوگان نیز دوره‌های آموزشی و کمک‌آموزشی در ۴ سرفصل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های آموزش فنی و عملی که چاره‌ای جز برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری نداشتیم، ۴۰۰ نفر از نیروهای فنی و امداد خودرو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آموزش دیدند، اظهار کرد: برای کارمندان اداری و نیروهای اجرایی در ستاد و سامانه‌ها متناسب با مسئولیت‌هایی که هر یک از آنها بر عهده دارند، دوره‌های آموزشی و بازآموزی طراحی و اجرا شده است.

ترفع با بیان اینکه علاوه بر نیروهای فنی و امدادی، همکاران ستادی، کارکنان شاغل در بخش‌های مختلف و رانندگان نیز به صورت مجازی تحت آموزش و بازآموزی قرار گرفتند، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی رانندگان، زیر نظر اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در این دوره‌ها، امور فنی خودرو، اصول و قواعد رانندگی، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، مدیریت رفتار و کنترل استرس به رانندگان آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، رانندگان اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید که اخیراً وارد ناوگان شده‌اند نیز مورد آموزش‌های تخصصی قرار گرفتند.

گفتنی است، در دوره‌های آموزش کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی، سرفصل‌های حقوق شهروندی، مدیریت بحران، تخلفات اداری، شهروندمداری، مبانی تصمیم‌گیری، جمع‌آوری اطلاعات، اثربخشی آموزش و شناسایی و حل مشکلات، آموزش داده می‌شود.

هویت شهری، مدیریت تحول و نوآوری، ایمنی و بهداشت محیط کار، ارزیابی طرح‌ها و قراردادها، سیستم‌های هوشمند حمل و نقل و مدیریت سلامت، از دیگر سرفصل‌هایی است که در این دوره‌ها به کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آموزش داده شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.