| کد خبر: 228073 |

مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو برگزار می‌شود

به مناسبت بیست و دومین سال فعالیت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مسابقه عکس و خاطره نویسی با عنوان "روزی در مترو" با محوریت مسافران شهر زیرزمینی برگزار می‌شود.

تین نیوز

به مناسبت بیست و دومین سال فعالیت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مسابقه عکس و خاطره نویسی با عنوان "روزی در مترو" با محوریت مسافران شهر زیرزمینی برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در این باره اعلام کرد:  این مسابقه به منظور ایجاد فضای خلاقانه و بانشاط و ثبت لحظات ماندگار از نگاه مسافران متروی تهران با عنوان ، مسابقه فرهنگی "روزی در مترو" در دو بخش عکس و خاطره نویسی برگزار می‌شود.

در بخش عکس مسافران می‌توانند لحظه‌های خاطره‌انگیز خود در متروی تهران را به وسیله گوشی همراه، در حجم حداکثر ۱۰ مگابایت و بدون رتوش ارسال کنند.

همچنین علاقمندان به خاطره نویسی می‌توانند اثر خود را به صورت داستان کوتاه یا خاطره در حداکثر دو صفحه A۴  و با فونت بی نازنین ۱۴ ارسال نمایند.

لازم به توضیح است در هر بخش به نفر اول ۵۰ میلیون، نفر دوم ۳۰‌ میلیون، نفر سوم ۲۰ میلیون و به هشت برگزیده نیز پنج میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌گردد.

علاقمندان به شرکت در مسابقه  "روزی در مترو" می توانند تصاویر و دلنوشته‌های خود را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به نشانی الکترونیکی info@metroplus۱.ir  ارسال نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.