| کد خبر: 228067 |

عیدی شهرداری مشهد برای 6هزار راننده ناوگان حمل و نقل بار درون شهری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از اهدای بیش از 6هزار بسته عیدانه به رانندگان ناوگان حمل و نقل بار درون شهری خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از اهدای بیش از 6هزار بسته عیدانه به رانندگان ناوگان حمل و نقل بار درون شهری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد در این خصوص گفت: با هماهنگی های انجام شده و در ادامه روند اهدای بسته های معیشتی به رانندگان ناوگان حمل و نقل بار درون شهری که از ماه مبارک رمضان با اختصاص هشت هزار بسته به رانندگان دارای پروانه اشتغال فعال، آغاز شده است، در مرحله دوم 6هزار بسته معیشتی عیدانه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری مشهد به معیشت ناوگان حمل و نقل بار درون شهری به خصوص در ایام کرونا، افزود: در این مرحله بسته های عیدانه به افرادی تعلق می گیرد که دارای پروانه فعالیت و اشتغال فعال هستند و با خودرهای کمتر از سه و نیم تن مشغول کار می باشند. همچنین از عمر خودروی آن ها بیش از 10سال گذشته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد در خصوص نحوه توزیع و اطلاع رسانی این طرح اضافه کرد: رانندگان واجد شرایط از طریق پیام کوتاه در جریان مکان توزیع قرار خواهند گرفت و پیشبینی می کنیم روز شنبه 23 اسفندماه آغاز اهدای بسته های عیدانه به این افراد باشد.

باخرد ادامه داد: امیدواریم در مراحل بعدی تعداد بیشتری از رانندگان تحت پوشش طرح های حمایتی سازمان حمل و نقل بار درون شهری قرار بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.