| کد خبر: 228047 |

برگزاری جلسه معارفه سرپرست جدید هسته گزینش هواپیمایی هما

جلسه معارفه سرپرست جدید هسته گزینش هواپیمایی هما با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل هیات‌مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

تین نیوز

جلسه معارفه سرپرست جدید هسته گزینش هواپیمایی هما با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل هیات‌مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نعمت‌الله ترکی، معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر هیات مرکزی گزینش در جلسه معارفه هاشم‌زاده، سرپرست جدید هسته گزینش هواپیمایی هما ضمن تقدیر از خدمات ولی‌الله صالحی در زمان مدیریت هسته گفت: با وضعیت فعلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرصت مناسبی فراهم شد تا با هم‌گرایی در نگرش‌ها و توانمندسازی مدیریت منابع انسانی؛ شاهد شکوفایی مجدد هواپیمایی هما باشیم.

علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما ضمن قدردانی از حضور نعمت‌الله ترکی، دبیر هیات و سید محمدرضا هاشمی‌نیا، مدیرکل هیات مرکزی در این جلسه با بیان اینکه گزینشگران از متن جامعه و شرایط همسان با سایر افراد اجتماع برخوردارند و در گزینش هم مسئولیت پذیرفته و در شایسته گزینی افراد اهتمام دارند، افزود: این نشان از ارزشمندی فعالیت در حوزه گزینش دارد.

سیدمحمدرضا هاشمی‌نیا، مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی نیز با استناد به آیه شریفه قرآن کریم که به تغییر و تحول در مسئولیت‌ها در بین افراد اشاره دارد؛ حفظ امانتداری در مناصب را مهم دانست و از حضور نعمت‌الله ترکی، معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه معارفه مهدی هاشم زاده و برگزاری مراسم تکریم ولی اله صالحی و همچنین از مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما و مدیریت مجموعه قدردانی کرد.

وی تأکید کرد:‌اولویت مهم هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی به‌کارگیری از تمام ظرفیت‌های قوانین حاکم بر گزینش برای جذب و انتخاب افراد شایسته و متعهد در سطح وزارتخانه است

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهندسی و تعمیرات 0 0

    سلام تین نیوز، سال نو شما مبارک، تین نیوز گرامی شما همیشه نظرات سازنده و کوچک ترین نظرات انتقادی رو حذف کرده و منتشر نکرده اید (مثل همین نظر) آن وقت توقع و انتظار دارید که ما مخاطبان همیشگی تین نیوز کمک مادی هم به تین نیوز کنیم؟
    جناب آقای امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، مدیر عامل خوب، قدرتمند و بزرگوار هما، رییس قبلی گزینش (نام نمی آوریم حاج آقا ولی الله صالحی) از شما به عنوان پله پیشرفت و ترقی استفاده می کند و در آینده به شما پشت خواهد کرد.
    تین نیوز شما همین یک واقعیت و انتقاد ساده رو هم حذف می کنید و آن وقت انتظار کمک مادی از طرف مخاطبان هم دارید؟ تین نیوز عزیز که حدودا ده سال پیش یک رسانه ی خیلی صادق و دوست داشتنی بودی ولی الان یا هیچ شخص ای در سایت شما هیچ کامنت و نظر ای نمی گذارد یا شما همه رو حذف می کنید؟ دلیل تغییر روش شما از ده سال پیش تا کنون چیست؟
    تین نیوز من رو ببخش که ازت انتقاد کردم ولی قدیم ها مثلا ده سال پیش خیلی بهتر بودی. باز هم عذرخواهی می کنم. ببخشید. شرمنده. با آرزوی اعتلای شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل.

  • مهندسی و تعمیرات 0 0

    سلام جناب آقای امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، رییس قبلی گزینش از شما به عنوان پله پیشرفت و ترقی استفاده می کند و در آخر به شما پشت خواهد کرد.
    تین نیوز، مثل همیشه از ما کامنت و نظری و از شما هم حذف و سانسور ای.