| کد خبر: 227916 |

کاهش ۱۱درصدی فوتی های تصادفات جاده ای و افزایش ۳درصدی سفر در استان تهران

استاندار تهران از کاهش ۱۱درصدی فوتی های تصادفات جاده ای و افزایش ۳درصدی سفر در استان تهران خبر داد.

تین نیوز

 استاندار تهران از کاهش ۱۱درصدی فوتی های تصادفات جاده ای و افزایش ۳درصدی سفر در استان تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل سفر که عصر امروز برگزار شد، گفت: در استان تهران با همه ابعاد پیچیدگی امروز شرایط نسبتا با ثباتی را  به لحاظ مدیریت کرونا شاهدیم.

وی با اشاره به کاهش تلفات در حوادث جاده‌ای ادامه داد: امسال ۳درصد افزایش سفر و ۱۱درصد کاهش فوتی هارا  در تصادفات در استان تهران شاهد بودیم و همه فرمانداران و بخشداران باید نهایت همکاری را با پلیس راهور داشته باشند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: دیدگاهی که وزارت بهداشت بعنوان متولی سلامت مردم در شرایط کرونا دارد مبنی بر محدودیت سفر در ایام‌نوروز است و ستاد ملی مقابله با کرونا  مصوب کرد که سفر شهروندان به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و البته سفر شهروندان به شهرهای زرد و آبی بلامانع است.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: افرادی که با تست مثبت کرونا هستند حتما باید از ادامه سفر منع شوند و باید نظارت ها در این خصوص تشدید شود.

وی با اشاره به فعالیت دستفروشان گفت: علیرغم برگزاری چندین جلسه در خصوص  تجمیع دستفروشان در سطح شهر تهران در نقطه ای خاص اما هنوز اقدامی از سوی شهرداری تهران در این خصوص صورت نگرفته است

وی ادامه داد: عملیات عمرانی  اعم از حفاری در استان تهران  در بازه زمانی ۲۰اسفند تا ۱۸فروردین در استان تهران متوقف خواهد شد. هیچ گونه افزایشی برای فروش بلیط در حمل و نقل ریلی و‌جاده ای و هوایی را نباید شاهد باشیم.

استاندار تهران ادامه داد: باید زمینه های ماندگاری شهروندان استان  تهران را ایام عید نوروز را به ویژه در این مقطع که با بیماری کرونا مواجه ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.