| کد خبر: 227907 |

هنر دیوارنگاری در سطح شهر تهران گسترش می یابد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در تلاشیم تا فعالیت های خود را در سطح پایتخت در حوزه دیوارنگاری گسترش دهیم و به وظایف خود در خصوص گرامی داشت شهدا عمل کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در تلاشیم تا فعالیت های خود را در سطح پایتخت در حوزه دیوارنگاری گسترش دهیم و به وظایف خود در خصوص گرامی داشت شهدا عمل کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از دیوارنگاری یادبود شهدای منا افزود: امروز شاهد رونمایی از دومین اقدام و فعالیت در خصوص یادبود شهدای منا هستیم.

وی یادآورشد: هفته گذشته دیوارنگاری با نام عروج توسط هنرمند محمدعلی رجبی روی دیوار شرقی هتل انقلاب در کنار ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا، رونمایی شد و امروز هم طرح دیوارنگاری یادبود شهدای منا، اثر یکی از هنرمندان پیشکسوت حوزه هنر مینیاتور، رونمایی شد.

ضرغامی اظهارداشت: هنرمند مشهور اصفهانی «استاد بدرالسماء» خالق این اثر دیوارنگاری، این کار را به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منا تهیه و به دفتر رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که این کار در نقطه ای از شهر تهران اجرا شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: با توجه به اینکه کار مربوط به هنر مینیاتور  و اجرای آن کار سختی بود؛ به همین دلیل سازمان زیباسازی شهر تهران تلاش کرد که دیوار مناسبی برای اجرای این طرح ارزشمند پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح توسط سعید چاواری یکی از هنرمندان نقاش کشور اجرا شده است.

ضرغامی ادامه داد: این سازمان در تلاش است تا فعالیت های خود را در سطح شهر تهران در حوزه دیوارنگاری گسترش دهد و به وظایف خود در خصوص گرامی داشت شهدا عمل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.