| کد خبر: 227906 |

توسعه متوازن و پایدار با مشارکت بخش خصوصی در اجرا محقق می‌شود

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بر مشارکت بخش خصوصی در اجرای سیاستگذاری‌های دولت تاکید کرد و محقق شدن توسعه متوازن و پایدار را وابسته به مشارکت بخش خصوصی دانست.

تین نیوز

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بر مشارکت بخش خصوصی در اجرای سیاستگذاری‌های دولت تاکید کرد و محقق شدن توسعه متوازن و پایدار را وابسته به مشارکت بخش خصوصی دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در جلسه امضای تفاهم‌نامه با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای همکاری در خصوص پایش مصرف انرژی و رتبه‌بندی ساختمان‌ها، گفت: مسیری که دستگاه‌های اجرایی و دولت برای رسیدن به توسعه در همه زمینه‌ها و توسعه متوازن و پایدار در حال طی کردن هستند، مسیر درستی نیست.

وی افزود: هیچ کشوری به سرانجام نرسیده است مگر اینکه به تشکل‌های بخش خصوصی اهمیت داده باشد. یعنی سیاستگزاری کرده، قانون را اصلاح کرده، برنامه کلان داده، راهنمایی و هدایت کرده، حمایت کرده و تنها کاری که انجام نداده است اجرا بوده و آن را به بخش خصوصی واگذار کرده است. این یعنی مسیر درست که در کشور ما کاملا برعکس است.

وی افزود: ما برای مبحث ۱۹ همانند مبحث ۲۲،‌ نیازمند یک کارگروه تخصصی و فردی کاملا مسلط برای اداره امور آن هستیم.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، خرم خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تا با یک طرح مشارکتی همکاری‌های خوبی را با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی داشته باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.