| کد خبر: 227853 |

انتقاد شاکری از افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در تهران

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت حمل و نقل عمومی در پایتخت، گفت: دولت و شهرداری دست به دست هم داده اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از  افزایش بی رویه قیمت حمل و نقل عمومی در پایتخت، گفت: دولت و شهرداری دست به دست هم داده اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: در خصوص افزایش بی رویه قیمت بلیت مترو، اتوبوس و حمل و نقل عمومی در تهران به میزان ۳۵ درصد و همچنین عوارض ساختمانی تا حدود ۹۰ درصد به نظر می رسد دولت و شهرداری دست به دست هم داده اند تا زندگی مردم را بیش از این تحت فشار قرار دهند، نمی دانم چرا این افزایش قیمت اتفاق افتاده است؟

وی در تذکری به سازمان امور استخدامی عنوان کرد: در تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در دستگاه های اجرایی براساس مصوبات گذشته مجلس و همچنین مصوبات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ باید تسریع شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: در بازدیدی که به اتفاق اعضای کمیسیون عمران از شهر زلزله زده سی سخت داشتیم، متوجه فرسوده بودن بافت شهر و تخریب کلی این بافت شدیم، این نشان می دهد که غفلت بزرگی در این حوزه رخ داده است، به طوری که می توانم خسارت شهر زلزله زده سی سخت را  بیش از حمله مغول به ایران اعلام کنم چراکه مغول شهرهای محدودی را تخریب کرد ولی برخی مسئولان، مردم و اقشار مختلفی را خانه خراب کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس خصوص ادامه داد: پیام مردم و مجلس انقلابی را به گوش مسئولان می رسانم که با تمام شدن دوران مسئولیتشان بازخواست و همچنان مطالبه گری ادامه پیدا خواهد کرد، کسانی که به شهر زلزله زده سی سخت نیامدند تا آوار شدن مردم را مشاهده کنند بدانند که مطالبه گری ادامه پیدا می کند.

شاکری در پایان گفت: از کمیسیون اصل ۹۰ که پرونده وزیر سابق راه را پیگیری و آن را به سازمان بازرسی ارجاع داده است، سپاسگزارم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی صالحی 0 0

    با سلام
    ظاهرا این اقا فقط نوک دماغشو میبینه و تموم گرونی رو از حمل و نقل میدونه
    یکی بهش بگه وقتی فقط قیمت لاستیک منه تاکسی دار تو این یکسال شش برابر شده ایا کرایه من شش برابر شده
    اخه مردک تو چی میفهمی از تورم استهلاک
    تو مجلس هستی بیا قانون بزار استهلاک منو دولت بده کرایه منو یک سوم بزاره
    برید یه کم از قوانین و حق و حقوق رانندگان کشور های دیگه یاد بگیرید
    نمیتونیم اینجا سر بلند کنیم

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    با سلام انگار نمایندگان مجلس در ایران زندگی نمی کنند واز سیاره یا از کشور دیگری آمدند وشرایط زندگی در ایران را درک نمی کنند اینها واقعا نماینده من وامسال من هستند چگونه زندگی برای یک کارمند سخت است ولی برای یک راننده ساده واقعا از خدا می خواهم چند روزی هم شده اینها مجبور باشند به عنوان راننده حمل ونقل چه باری وچه مسافری کار کنند شاید آن موقع شرایط ما را درک کنند وگرنه به هیچ عنوان از شرایط کاری ما درکی نخواند داشت .