| کد خبر: 227776 |

ارائه تجارب ٢١ ساله شرکت بهره برداری متروی تهران در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از حضور این شرکت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته خبر داد.

تین نیوز

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از حضور این شرکت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن محمدیان با اشاره به اینکه  ۱۶ اسفندماه بیست و دومین سال بهره برداری از متروی تهران و حومه است، گفت: سعی کرده‌ایم در این نمایشگاه دستاوردها و تجارب ٢١ سال بهره برداری از متروی تهران را در معرض دید صاحب نظران حوزه حمل و نقل که در این نمایشگاه حضور دارند، قرار دهیم.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حضور صنایع مرتبط با راه‌آهن و مترو، آشنایی با آخرین فعالیت‌ها و اقدامات، تجمیع نمایشگاه‌های پراکنده صنعت حمل و نقل ریلی و همچنین ایجاد هماهنگی‌های لازم و وحدت رویه در راستای توسعه نمایشگاه و برنامه‌ریزی برای اجرای هدفمند و یکپارچه سازی در این خصوص است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بازدید برای عموم آزاد نیست اما دست اندرکاران حوزه حمل و نقل می‌توانند جهت بازدید از دستاوردهای شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از چهارشنبه۱۳ تا شنبه ۱۶ اسفندماه از ۱۰ صبح تا ۱۷ به سالن ۳۸B در نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، گفتنی است در این نمایشگاه ۵٨ شرکت داخلی حضور دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.