| کد خبر: 227655 |

◄ استرداد بلیت مسافران، در ایام تعطیلات مشمول جریمه کنسلی می شود

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد که در صورت لغو پروازها در ایام تعطیلات به دلیل تشدید شیوع کرونا، استرداد بلیت به مسافران مشمول جریمه کنسلی خواهد شد.

تین نیوز
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد که در صورت لغو پروازها در ایام تعطیلات به دلیل تشدید شیوع کرونا، استرداد بلیت به مسافران مشمول جریمه کنسلی خواهد شد. 
مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در پاسخ به این سوال که آیا در صورت لغو شدن پروازها در ایام نوروز به دلیل تشدید شیوع کرونا مسافران امکان استرداد بلیت کامل خود را به مانند سال گذشته خواهند داشت، عنوان کرد: اگر پروازی کنسل شود مشمول جریمه کنسلی خواهد شد. 
وی در ادامه افزود: ایرلاین‌ها در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور و در راستای آن لغو پروازها با یک شرایط پیش بینی نشده روبرو شدیم اما شرکت های هواپیمایی بلیت مسافران را بدون جریمه استرداد کردند؛ همین شرایط نیز در سال جاری وجود دارد با این تفاوت که این موضوع برای مسافران قابل پیش بینی است که امکان لغو پروازهایشان وجود خواهد داشت. 
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی تصریح کرد: مسافران در جریان شرایط موجود هستند بنابراین هر کسی بلیتی را تهیه می کند، می داند که ممکن است شرایط به سمتی پیش برود که پروازها انجام نشود. 
اسعدی سامانی با تاکید بر اینکه در فروردین ماه افزایش قیمتی در بلیت هواپیما نخواهیم داشت، اظهار کرد: مسافران باید دقت کنند که بالاتر از نرخ‌های تعیین شده که در سایت انجمن شرکت های هوایمایی درج شده، بلیتی را خریداری نکنند.
 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هومن 0 0

    چوب بلاتکلیفی و ندانم کاری آقایان و عدم برنامه ریزی ایشون رو مردم باید پرداخت کنند.