| کد خبر: 227642 |

46 پروژه عمرانی در پایتخت در دست اجرا است

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه 46 پروژه عمرانی با اعتبار 1156 میلیارد تومان در دست اجرا است، گفت: ساخت سالن ایزوله تطهیر بهشت‌زهرا (س) 90 درصد پیشرفت داشته است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه 46 پروژه عمرانی با اعتبار 1156 میلیارد تومان در دست اجرا است، گفت: ساخت سالن ایزوله تطهیر بهشت‌زهرا (س) 90 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در نشست خبری درباره انجام پروژه‌های عمرانی در پایتخت اظهار داشت: طی سال‌های اخیر 120 پروژه با کاربری‌های متنوع در مناطق 22‌گانه انجام گرفته که شامل پروژه‌های مربوط به آتش‌نشانی، مراکز تره‌بار و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی افزود: 46 پروژه با 1156 میلیارد تومان نیز اعتبار در دست ساخت است و سازمان‌ها و مناطق شهرداری استقبال خوبی از برنامه‌های سازمان عمرانی مناطق داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ادامه داد: پروژه‌های فرهنگی پایتخت شامل برنامه‌هایی مانند بلدیه خانه شهر و خانه افشار است که بلدیه خانه شهر 50 درصد پیشرفت داشته و خانه افشار 100درصد به بهره‌برداری رسیده است و پروژه‌ آن به اتمام رسیده است.

غمخوار با بیان اینکه پروژه‌هایی برای بازآفرینی شهری داشته‌ایم گفت: 7 مسجد جهت توسعه فضاهای مذهبی در حال ساخت است و دو گرمخانه در مناطق 4 و 19 و یک مددسرای بانوان نیز در دست ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه شهروند علی‌اکبری 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد همچنین 8 سوله مدیریت بحران توسط این سامان افتتاح، بازسازی و یا تکمیل شده است و سالن ایزوله تطهیر بهشت‌زهرا (س) نیز 90 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از احداث پارکینگ در بافت فرسوده خبر داد و گفت: سه پروژه در مناطق 18، 15 و 14 در نظر گرفته شده است همچنین 7 میدانگاه برای تهران پیش‌بینی شده که یکی از آنها میدانگاه هفت‌تیر است که مدتی پیش به بهره‌برداری رسید.

غمخوار خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 17 کیلومتر پیاده‌راه در تهران ساخته شده که شامل پیاده‌راه‌های کریمخان، حافظ، 17 شهریور و موارد دیگر است.

وی گفت: پروژه‌های توسعه محلات نیز در نظر گرفته شده و از اواخر سال پیش طی 6 مرحله به ویژه در جنوب تهران آغاز شده و 76 درصد در این راستا پیشرفت داشته‌ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.