| کد خبر: 227548 |

محدودیت‌های بین استانی، مسافرت با اتوبوس را افزایش داد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با توجه به اینکه در صورت اعمال محدودیت مجدد شاهد افزایش تعداد مسافران خواهیم بود، این آمادگی وجود دارد تا با تمام ظرفیت در خدمت مردم باشیم.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با توجه به اینکه در صورت اعمال محدودیت مجدد شاهد افزایش تعداد مسافران خواهیم بود، این آمادگی وجود دارد تا با تمام ظرفیت در خدمت مردم باشیم.

به گزارش تین نیوز، سید اسماعیل امیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعمال محدودیت تردد برای برخی از استان‌های کشور در روزهای پایانی سال  اظهار کرد: در مرحله قبلی اعمال طرح محدودیت تردد بین استانی، شاهد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصد مسافران اتوبوس بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، به همه شرکت‌های حمل و نقل مسافر خود ابلاغ کرده‌ایم که با تمام ظرفیت خود نسبت به جابجایی مسافران اقدام کنند.

وی توضیح داد: همه ساله از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین شاهد افزایش تعداد مسافران نوروزی هستیم که اغلب آنها البرز را به سمت سایر استان‌ها ترک می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در صورت اعمال محدودیت مجدد شاهد افزایش دوباره تعداد مسافران خواهیم بود، این آمادگی وجود دارد تا با تمام ظرفیت در خدمت مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها و خودروهای سواری بین شهری به طور کامل رعایت می‌شود، اضافه کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای همه مسافران الزامی است. در حال حاضر اتوبوس‌ها با نیمی از ظرفیت و خودروهای سواری نیز با سه سرنشین مسافران را جابه جا می‌کنند.

امیرزاده تاکید کرد: در حال حاضر تعداد ناوگان حمل و نقل جاده ای جوابگوی مسافران است و در صورت کمبود احتمالی نیز امکان کمک گرفتن از دستگاه‌های مختلف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مسافران می‌توانند تا چند روز آینده بلیط سفر خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری خریداری کنند، گفت: هنوز قیمت بلیط برای ایام نوروز از شورای ترافیک کشور ابلاغ نشده و به محض اعلام، امکان خرید اینترنتی بلیط برای مسافران ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.