| کد خبر: 227479 |

100 هزار مسکن ملی تا پایان دولت آماده تحویل می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت حدود ٦٠ تا ١٠٠ هزار واحد مسکن ملی را برای تحویل به متقاضیان تا پایان دولت دوازدهم آماده خواهد کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت حدود ٦٠ تا  ١٠٠ هزار واحد مسکن ملی را برای تحویل به متقاضیان تا پایان دولت دوازدهم آماده خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «محمد اسلامی» امروز در حاشیه جلسه هئت دولت درباره آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی به خبرنگاران گفت: ٤٣٦ هزار متقاضی واقعی مسکن ملی که فاقد مسکن هستند شناخته شده است.

وی افزود: ٥٠٤ هزار واحد مسکونی با شرایط سه گانه در سراسر کشور فعال است که  پروژه هایی است که مردم به صورت فردی و گروهی زمین دریافت کردند و ٣٠ هزار واحد هم به صورت فروش اقساطی با قرارداد زمین ٩٩ ساله در حال ساخت است .

اسلامی با اشاره به اینکه اکنون ١٤٠ هزار نفر نزد بانکها افتتاح حساب کردند، ادامه داد: با تکمیل آورده سایر متقاضیان ساخت مسکن ملی در زمین های ٩٩ ساله سرعت خواهد گرفت.

وی گفت: بخش بعدی مسکن ملی هم به صورت مشارکتی با دستگاه‌ها درحال ساخت است که حدود ٧٠ هزار واحد می شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دولت حدود ٦٠ تا  ١٠٠ هزار واحد آماده تحویل تا پایان دولت دوازدهم خواهد داشت .

اسلامی درباره فقدان صندلی سفر کافی در ایام نوروز گفت: تقاضای سفر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اکنون ٤٠ درصد تقاضا در بخش اتوبوس، ٥٥ درصد برای سفر با قطار و برای سفر هوایی هم تقاضا تا ٢٠ درصد کاهش داشته است.از همین رو، برنامه سیر قطار اتوبوس و هواپیما طوری تنظیم شده که مردم دچار کمبود صندلی نشوند.

وی درباره بازسازی مناطق زلزله زده کهکیلویه و بویر احمد گفت: کمتر از ٧٠٠ دستگاه منزل مسکونی باید ساخته شود و ٣ هزار واحد شهری و روستایی تعمیرات نیاز دارد که بعد از اتمام آواربرداری آغاز عملیات اجرایی ساخت را خواهیم داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام. بهتر نبود اول تکلیف اون 39 هزار مسکن مهر رو روشن میکردید بعد میرفتید سراغ مسکن ملی؟ مگه این مسکن با اون مسکن فرق داره؟ غیر از اسمش؟