| کد خبر: 227475 |

کتاب راهنمای گردشگری تهران رونمایی شد

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران از رونمایی کتاب راهنمای گردشگری همزمان با آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران از رونمایی کتاب راهنمای گردشگری همزمان با آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز، پرهام جانفشان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این کتاب ۸ مسیر پیاده گردشگری و تاریخی تهران با درج جزئیات کامل و امکانات لازم تاسیساتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ما در چاپ این کتاب معرفی جاذبه ها و ترسیم آنان برای تهرانگردان بوده است، خاطرنشان کرد: این کتاب برای نوروز در سطح شهرستان ها و پایتخت توزیع خواهد شد تا مخاطبان بتوانند اطلاعات کافی را بدون اتلاف وقت از مکان های مورد هدف خود را به دست آورند.

به گفته وی این کتاب با تیراژ یک هزار جلد چاپ شده که توانستیم اطلاعات دقیق تهران قدیم محدوده مناطق ۱۱ و ۱۲ و بازار را با تصویر، جزئیات به اطلاع علاقه مندان برسانیم.  

وی همچنین از ایجاد غرفه های میراث تهران در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی المللی تهران خبر داد و گفت: غرفه تهران در سالن ۳۸ این نمایشگاه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد: در این فضا هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی و دفاتر گردشگری تهران فعالیت خود را از امروز تا هشتم اسفند ماه ادامه خواهند داد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران توسط وزارت میراث فرهنگی در نمایشگاه بین المللی تهران در بزرگراه چمران فعالیت خود را آغاز کرد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این محل بازدید کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • sara 0 0

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید
    https://youmovise.com/