| کد خبر: 227426 |

◄ استفاده از هواپیمای بمباردیر برای اولین بار در کشور+فیلم

هواپیمای بمباردیر برای اولین بار در کشور توسط شرکت هواپیمایی تازه تاسیس پارس ایر در چرخه صنعت حمل و نقل هوایی استفاده خواهد شد.

تین نیوز

 هواپیمای بمباردیر برای اولین بار در کشور توسط شرکت هواپیمایی تازه تاسیس پارس ایر در چرخه صنعت حمل و نقل هوایی استفاده خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، پارس ایر با مرکزیت استان فارس با ناوگانی از هواپیماهای کانادایی بمباردیر که برای اولین بار در کشور استفاده خواهند شد، فعالیت خود را آغاز کرد.

چهارم اسفندماه 99 سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که شرکت هواپیمایی پارس پس از طی ممیزی های گسترده و بازرسی های مختلف در حوزه‌های عملیات پرواز، صلاحیت پرواز، ایمنی، امنیت هوایی بازرگانی و تطبیق های صورت گرفته با الزامات و مقررات مربوطه توسط کارشناسان سازمان، گواهینامه بهره برداری هوایی خود را از رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرد.

شرکت هواپیمایی پارس برای اولین بار در صنعت هوانوردی ایران هواپیمای بمباردیر (از کشور کانادا CRJ-200) را به کشور وارده کرده است.

گفته شده که این شرکت هواپیمایی تازه تاسیس پوشش دادن شهرهای مناطق محروم و کم برخوردار و اتصال آنها به مراکز استان ها، جزیره کیش، مشهد مقدس، کشورهای همسایه و منطقه ای است و توسعه خطوط هوایی به مقاصد سیاحتی و زیارتی از اولویت‌های مهم این شرکت هواپیمایی به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.