| کد خبر: 227416 |

رانندگان اتوبوس و تاکسی در اولویت واکسن قرار بگیرند

عضو شورای شهر تهران گفت: مدیران شهرداری باید رایزنی و پیگیری‌های لازم را جهت دریافت واکسن کرونا برای کارکنان بهشت‌زهرا (س)، آتش‌نشانان، پاکبانان و رانندگان تاکسی و اتوبوس انجام دهند.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران گفت: مدیران شهرداری باید رایزنی و پیگیری‌های لازم را جهت دریافت واکسن کرونا برای کارکنان بهشت‌زهرا (س)، آتش‌نشانان، پاکبانان و رانندگان تاکسی و اتوبوس انجام دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ضرورت درخواست واکسن کرونا برای رانندگان اتوبوس و تاکسی، اظهار داشت: همه در جریان نامه‌ای که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و در قالب این نامه خواسته شده که هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند هستیم.این نامه واکنش‌های زیادی به همراه داشت و سرانجام مشخص شد این قضیه مطالبه اکثر جامعه هنرمندان نبوده است.

وی ادامه داد: لازم است که ستاد مقابله با کرونا اولویتش برای واکسن کرونا به صورت شفاف مشخص شود و ظرفیت و اسامی دریافت‌کنندگان واکسن نیز اعلام شوند. همچنین شهرداری باید شرایطی را اتخاد کند تا کارگران، رانندگان تاکسی و اتوبوس، پاکبانان، آتش‌نشانان و کارمندان بهشت‌زهرا (س) نیز واکسینه شوند و در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کارگران شهرداری و کارکنان بهشت‌زهرا (س) و بخش‌های مختلف مبتلا به کرونا شده وبرخی جان خود را از دست داده‌اند گفت:‌شهرداری باید با هر ابزاری که در اختیار دارد رایزنی و پیگیری‌ها را انجام دهد تا برخی از افراد مورد نیاز در شهرداری به واکسن کرونا دست یابند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.