| کد خبر: 227371 |

سامانه یکپارچه فروش کالا و خدمات در ۱۱ فرودگاه کشور مستقر می‌شود

در راستای استقرار سامانه یکپارچه فروش کالا و خدمات در ۱۱ فرودگاه کشور، قرارداد همکاری میان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با شرکت آسان پرداخت پرشین منعقد شد.

تین نیوز

در راستای استقرار سامانه یکپارچه فروش کالا و خدمات در ۱۱ فرودگاه کشور، قرارداد همکاری میان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با شرکت آسان پرداخت پرشین منعقد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه انعقاد قرارداد همکاری با شرکت آسان پرداخت پرشین، با بیان اینکه همکاری شرکت فرودگاه‌ها با شرکت فوق نیازمند حمایت، پشتیبانی، پیگیری و نظارت حوزه ستادی و فرودگاه‌های کشور است، گفت: خوشبختانه همکاران ستادی و فرودگاهی با توجه به شناختی که از سیستم‌های بروز و آنلاین دنیا دارند، به طور حتم حمایت و پشتیبانی آن‌ها را در این زمینه افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه سامانه یکپارچه فروش کالا و خدمات در ۱۱ فرودگاه کشور مستقر می‌شود، افزود: وظیفه ما مدیریت و راهبری حدود ۶۰ فرودگاه بوده که بحث درآمدزایی برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: عمده درآمد شرکت فرودگاه‌ها از سرویس‌های هوانوردی کسب می‌شود.

امیرمکری اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که سهم درآمدهای فرودگاهی را افزایش دهیم.

امیرمکری عنوان‌ داشت: با توجه به شرایط کرونا و شعار ACI که تجربه سفر سلامت را هدف برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار داده‌اند، مجموعه شرکت فرودگاه‌ها در جهت کاهش تماس فیزیکی در فرودگاه‌ها، هوشمندسازی فرودگاه‌ها را در دستور کارهای خود قرار داده است.

وی گفت: زمینه همکاری دو شرکت در فرایند هوشمندسازی فرودگاه‌ها فراهم شده است و ظرفیت هر دو شرکت برای همکاری بیش از تفاهم فعلی است.

امیرمکری شروع همکاری را شناخت بیشتر فرودگاه‌ها، نیازسنجی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر از سوی شرکت آسان پرداخت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها خاطرنشان کرد: چنانچه در زمینه هوشمندسازی همکاری خوبی انجام دهیم، قطعاً برای ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم بسیار مؤثر خواهد بود.

گفتنی است، این سامانه در فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، بوشهر، اهواز، یزد، کرمان، زاهدان و بندرعباس مستقر می‌شود.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضران در خصوص نحوه همکاری مباحثی را مطرح و به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

لازم به ذکر است، این جلسه با حضور مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین و همکاران آن‌ شرکت، عضو هیات مدیره و راهبری حوزه معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی و مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری برگزار شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.