| کد خبر: 227335 |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران وعده داد:

◄ احداث پارکینگ‌های مکانیزه در چهار منطقه تهران؛ به زودی

مناقصه طراحی و احداث پارکینگ‌های مکانیزه در چهار منطقه تهران به زودی برگزار و نقشه‌های اجرایی برای ساخت پارکینگ محله‌ای در سه منطقه دیگر تهیه می شود.

تین نیوز

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پارکینگ‌های محله‌ای در چهار منطقه تهران طراحی و احداث می شود.

به گزارش تین نیوز، سید مناف هاشمی این مطلب را  26 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: مناقصه طراحی و احداث پارکینگ‌های مکانیزه در چهار منطقه تهران به زودی برگزار و نقشه‌های اجرایی برای ساخت پارکینگ محله‌ای در سه منطقه دیگر تهیه می شود.

 هاشمی افزود: در اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر تهران درباره احداث پارکینگ‌ های محله‌ ای از درآمد حاصل از عوارض کسری پارکینگ، معاونت حمل ونقل و ترافیک با همکاری دیگر حوزه‌های مرتبط، شیوه‌نامه اجرایی احداث پارکینگ محله‌ای در شهر تهران را تدوین کرد که این شیوه‌نامه توسط شهردار تهران ابلاغ شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به کمبود فضای پارک خودرو در برخی محلات شهر تهران، شناسایی محلات با اولویت وجود زمین و همچنین پرداخت کسری پارکینگ ساختمان‌های جدیدالاحداث و دیگر مفاد شیوه‌نامه اجرایی ابلاغی در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

هاشمی تاکید کرد: حسب بررسی و هماهنگی به عمل آمده با شهرداری‌های مناطق۶،۱۰،۱۴،۲۰  در حال حاضر طراحی و احداث پارکینگ‌های مکانیزه در این مناطق برای برگزاری مناقصه عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در سه نطقه دیگر نیز زمین‌هایی برای این کار در نظر گرفته شده است، در مناطق یک، ۱۶ و ۱۳هم طراحی و تهیه نقشه‌های اجرایی برای احداث پارکینگ محله‌ای طبقاتی در دستور کار سازمان حمل ونقل و ترافیک است. ضمن اینکه به دلیل ضرورت ساخت پارکینگ‌های محله‌ای در سراسر تهران، پس از معرفی زمین‌های مناسب توسط سایر مناطق، اقدامات لازم توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.