| کد خبر: 227332 |

◄ پرداخت تسهیلات 90 میلیون تومانی به رانندگان تاکسی‌های فرسوده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در قالب ارائه تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی به هر راننده تاکسی، از اسفند ماه آغاز می شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:  نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در قالب ارائه تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی به هر راننده تاکسی، از اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز، سید مناف هاشمی، این مطلب را 18 بهمن بیان کرد و افزود: تا امروز ۳ هزار و ۲۲۷ دستگاه تاکسی به بانک‌ها از محل وجوه اداره شده معرفی شدند که ۲ هزار و ۲۰۶ دستگاه تاکسی نوسازی و پلاک شده است. هرچند امسال انتظار می‌رفت که ۵ هزار دستگاه تاکسی نوسازی شود اما بعید می‌دانم که تا پایان امسال به ۳ هزار دستگاه برسد؛ چرا که منابع شهرداری کافی نیست.

وی تاکید کرد: البته یک توافق بسیار خوبی صورت گرفته که شهردار تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آن را امضا کرده‌اند. ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دولت، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران در قالب نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در دستور کار پایتخت قرار گرفته است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور امضا شده است افزود: مدیریت شهری منتظر نخستین تخصیص منابع از دولت است که از اسفند امسال نوسازی این ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده با وام ۹۰ میلیون تومانی برای تاکسیرانان تهران آغاز می‌شود و حتماً تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.