| کد خبر: 227237 |

بررسی مشکلات مردم در سفرهای استانی/ زلزله سی‌سخت نگرانمان کرد

رئیس قوه قضائیه گفت: سفرهای استانی برای بررسی مشکلات مردم، وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به قوه قضائیه و وضعیت و مشکلات استان انجام می‌شود.

تین نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: سفرهای استانی برای بررسی مشکلات مردم، وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به قوه قضائیه و وضعیت و مشکلات استان انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله رئیسی صبح شنبه در فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی از یک ماه قبل مسائل و مشکلات بررسی و وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به قوه قضائیه و وضعیت استان بررسی می‌شود، گفت: سپس به دنبال گزارش بررسی‌ها، سفر استانی انجام می‌شود و امیدواریم که در نشست با همکاران عزیزم و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و مسئولین در شورای اداری مباحث مربوط به استان مطرح شود.

آیت الله رئیسی افزود: در نشست نهایی که با شورای قضائی استان خواهیم داشت مشکلاتی را که بشود در استان تصمیم گیری شود، تصمیم گیری می‌کنیم و برخی از موارد نیز در تهران دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: من ادای احترام می‌کنم به شهدای عالیقدر استان و استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی است که شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده، یاد همه این شهدای عالی قدر را گرامی می‌دارم، یاد آیت الله ملک حسینی «رضوان الله تعالی علیه» که از بزرگان استان بودند و بنده نسبت به ایشان ارادت داشتم گرامی می‌دارم و برای همه ایثارگران و جانبازان طلب عافیت کنم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: زلزله شهر سی‌سخت همه ما را نگران کرد و الحمدلله که تاکنون اقداماتی انجام شده و امیدوارم خداوند‬ به همه مردم سی سخت، صبر مرحمت کند و توفیقی داشته باشیم که بتوانیم در راستای بهتر شدن وضعیت مردم سی سخت، انجام دهیم.

وی تاکید کرد: مسئولان رسیدگی به زلزله زدگان سی‌سخت را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.