| کد خبر: 227178 |

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای مسکن نیازمندان در بودجه 1400

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تامین مسکن نیازمندان خبر داد و گفت: پنج هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن نیازمندان و مددجویان در بودجه ۱۴۰۰ کشور پیش بینی شده است.

تین نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تامین مسکن نیازمندان خبر داد و گفت: پنج هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن نیازمندان و مددجویان در بودجه ۱۴۰۰ کشور پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز، فاطمه رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان مجلس موضوع حمایت از محرومان، نیازمندان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است، اظهار کرد: در کمیسیون اجتماعی یکی از برنامه‌های ما برای این افراد است و یکی از دغدغه‌های ما توجه به وضعیت این قشر و حتی پشت نوبتی‌ها است و جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی جدی که وجود دارد پیگیر این مساله بودیم که شرایط مددجویان بهبود پیدا کند، عنوان کرد: در بررسی اولیه لایحه بودجه، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای حمایت از افراد نیازمند کنار گذاشته شده بود که اگر در دور جدید بررسی بودجه قطعی شود می‌تواند نسبت به وضع موجود در شرایط مددجویان کمیته امداد بهبود ایجاد کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بخش مسکن و تأمین بودجه آن، مجلس اختیار عمل چندانی ندارد، ادامه داد: پیشنهاد دولت در بحث مسکن نیازمندان پنج هزار میلیارد تومان اعتبار است که تغییری نکرده و امکان افزایش آن برای مجلس فراهم نیست.

رحمانی تاکید کرد: طرحی در رابطه با مسکن در مجلس وجود دارد که در آن افزایش مسکن و تولید مسکن‌های حمایتی مدنظر است و اگر طرح اجرا شود امیدواریم که مشکل تأمین مسکن به طور جدی حل شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.