| کد خبر: 227110 |

فرماندار تاکستان:

کرونای جهش یافته انگلیسی در کمین شهرستان تاکستان

فرماندار تاکستان گفت: شهرستان تاکستان در وضعیت زرد است و با توجه به اینکه تاکستان در محور مواصلاتی چندین استان قرار گرفته امکان انتشار ویروس جهش یافته (انگلیسی) وجود دارد

تین نیوز

قزوین-فرماندار تاکستان گفت: شهرستان تاکستان در وضعیت زرد است و با توجه به اینکه تاکستان در محور مواصلاتی چندین استان قرار گرفته امکان انتشار ویروس جهش یافته (انگلیسی) وجود دارد.

به گزارش  خبرنگار ما ، رضا طاهری  افزود: مردم باید تا ریشه کنی کامل کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند و باید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های  سخت تری را اعمال نماییم.

وی ادامه داد: ویروس جهش یافته کرونا بسیار خطرناک‌تر از ویروس قدیمی کرونا است و مدت تاثیر گذاری این ویروس نسبت به ویروس قدیمی که ۱۴ روزه بوده است، سه روزه می‌باشد لذا همان دستورالعمل‌های بهداشتی با شدت بیشتر باید رعایت شود.

فرماندار تاکستان تصریح کرد : رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک همچنان باید ادامه یابد و ارائه هرگونه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است چرا که کرونای انگلیسی با درصد مرگ و میر بیشتر در حال جایگزین شدن کرونای فعلی است.

وی بیان کرد : شهرستان تاکستان نیز در محور مواصلاتی چندین استان قرار گرفته و محل عبور و مرور هم وطنان است لذا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در سطح شهرستان افزایش خواهد یافت و منع تردد در سطح شهرستان نیز از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح به قوت خود باقیست.

طاهری در پایان اضافه کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا در سطح شهرستان همچنان ممنوع است و تالار‌ها و رستوران‌ها هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت خواهند نمود و در غیر اینصورت از فعالیت آن‌ها جلوگیری می شود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.