| کد خبر: 227106 |

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

بناهای غیرمجاز در هفت هکتار از اراضی کشاورزی قزوین قلع و قمع شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بناهای غیرمجاز در هفت هکتار از زمین‌های باغی و زارعی قزوین قلع و قمع و این اراضی به وضع سابق بازگردانده شد

تین نیوز

قزوین -مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بناهای غیرمجاز در هفت هکتار از زمین‌های باغی و زارعی قزوین قلع و قمع و این اراضی به وضع سابق بازگردانده شد.

به گزارش خبر نگار ما ، پرویز عبدی اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز انجام شده در این اراضی کشاورزی از جمله اتاقک، دیوارکشی و فنس به موجب اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، تخریب و قلع و قمع شدند.

وی تصریح کرد : قلع و قمع ساخت و سازهای انجام شده در این اراضی کشاورزی با حضور عوامل نیروی انتظامی، راهداری، کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی و نماینده دادستانی انجام شد.

ابن مقام مسئول بیان کرد: در هفته جاری ۷۰ مورد قلع و قمع بناهای غیرمجاز انجام شده در اراضی کشاورزی بخش مرکزی قزوین به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه صیانت از اراضی کشاورزی در راستای حفظ امنیت غذایی جامعه ضروری است،افزود: هرگونه خردکردن اراضی، احداث بنا اعم از ساخت ملک و یا اتاقک، دیوارکشی و فنس کشی در زمین های کشاورزی اعم از باغی و زراعی تغییر کاربری محسوب می شود و مطابق قانون با متخلفان برخورد و اراضی باید به وضع سابق خود بازگردند.

پرویز عبدی در پایان گفت: اراضی کشاورزی در استان و کشور ما محدود است و مجوز تغییر کاربری در این اراضی به شکل محدود و برای طرح های خاص و عمومی با تشکیل کمیسیونی مرکب از دستگاه های ذی ربط صادر می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.