| کد خبر: 227093 |

حناچی چه اقداماتی جهت توسعه رفاه عمومی انجام داد؟

شهردار تهران توضیحاتی درباره توسعه رفاه عمومی توسط مدیریت شهری ارائه داد.

تین نیوز

شهردار تهران توضیحاتی درباره توسعه رفاه عمومی توسط مدیریت شهری ارائه داد.

به گزارش تین نیوز، پیروز حناچی، شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اینکه مدیریت شهری چه اقداماتی جهت توسعه رفاه عمومی انجام داده است، اظهارداشت: افزایش 50 درصدی ظرفیت مسافرگیری مترو و کاهش محسوس سرفاصله حرکت قطارها همچنین فعالیت 100درصدی این ناوگان همزمان با اجرای طرح ترافیک در شرایط شیوع ویروس کرونا از جمله گام‌هایی است که جهت توسعه رفاه عمومی برداشته شده است.

وی افزود: تجهیز امکانات بهشت‌زهرا (س) از جمله خرید و تجهیز 50 آمبولانس و راه‌اندازی سامانه 1530 تحت دسترسی شهروندان و خدمات بهشت‌زهرا و اورهال و تعمیر بیش از 60 مجموعه ورزشی همچنین احداث مجموعه‌های ورزشی چند منظوره مانند مجموعه شهید دستجردی، شهدای افسریه و آدم و حوا از دیگر اقدامات جهت توسعه رفاه عمومی محسوب می‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: ساخت و بهره‌برداری از اولین شهربازی مبتنی بر هوش‌های 8‌گانه برای کودکان، راه‌اندازی موزه اسباب‌بازی و افتتاح دریاچه باغ‌هنر در منطقه گردشگری اراضی عباس‌آباد همچنین احداث مرکز همایش های 32 هزار مترمربعی رازی در جوار برج تاریخی طغرل از دیگر اقدامات در جهت رفاه عمومی بوده است.

وی با اشاره به تجهیز و تکمیل مرکز نمایش‌های آئینی‌باغ‌سبز با کاربری فرهنگی، هنری و تجاری گفت: توسعه و ساخت بازارهای میوه و تره‌بار جدید در مناطق کم‌برخوردار که حدود 15 مورد بوده از اقدامات دیگر در جهت توسعه رفاه عمومی است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه رفاه عمومی به نظرم به معنای توجه به خاص عموم مردم با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت همه آحاد جامعه است و درازمدت همبستگی اجتماعی را بالا می‌برد که امیدوارم ان‌شاءالله بتوانیم اقدامات گسترده‌تری در این راستا انجام دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.