| کد خبر: 227083 |

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

◄ زمان اتمام ساخت باقی مانده آزادراه قزوین-رشت؛ پایان دولت دوازدهم

بخش باقی مانده آزاد راه قزوین-رشت فقط پل و تونل است که اکنون به صورت سه شیفته در حال ساخت است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در خصوص بخش باقی مانده ( 9 کیلومتری) آزاد راه قزوین-رشت گفت: این قطعه فقط پل و تونل است که اکنون به صورت سه شیفته در حال ساخت این قطعه هستیم و تا قبل از پایان دولت آن را تحویل مردم می دهیم.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی ۱۴ بهمن در یک برنامه زنده تلویزیونی با بیان این مطلب افزود: برنامه جدی ما این است که طول را به ۵ هزار کیلومتر برسانیم که اعتبار آن از محل سرمایه بخش خصوصی و بازار سرمایه تأمین سرمایه می شود.  

وی عنوان کرد: تا امروز ۲ هزار و ٨٦٠ کیلومتر آزاد راه در کشور ساخته شده است و تا پایان دولت دوازدهم، این رقم به 3 هزار و ۵۰۰ کیلومتر مسیر آزادراهی افزایش می‌یابد.

اسلامی تاکید کرد: ۵۰۰ کیلومتر دیگر افتتاح آزادراه تا پایان دولت خواهیم داشت و همین میزان نیز در دست طراحی قرار دارد و برنامه ریزی انجام گرفته با مشارکت بخش خصوصی و دولتی به شکلی است که طول آزادراه‌ها از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند.

وی با بیان این که ۱۸ هزار کیلومتر بزرگراه داریم که تا سال آینده به ۲۲ هزار کیلومتر می رسد، خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ۲۳۰ هزار کیلومتر راه آسفالت داریم که بخش مهمی از آن راه آسفالته روستایی است که در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر ۱۵ هزار کیلومتر دیگر راه روستایی بسازیم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار راه آسفالته خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.