| کد خبر: 227024 |

نظارت بر توان تعمیر اساسی هلی‌کوپتر و موتور توسط سازمان هواپیمایی کشوری

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به توان متخصصان داخل در حوزه تعمیر و نگهداری موتور و هلی‌کوپتر گفت: در این حوزه سازمان هواپیمایی کشوری بر عملکرد این متخصصان نظارت دارد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به توان متخصصان داخل در حوزه تعمیر و نگهداری موتور و هلی‌کوپتر گفت: در این حوزه سازمان هواپیمایی کشوری بر عملکرد این متخصصان نظارت دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، تورج دهقانی‌زنگنه امروز در مراسم اورهال 6 فروند موتور هلی‌کوپتر در شرکت هلی‌کوپتری ایران ضمن تبریک ماه رجب اظهار داشت: از زمان حضور من در سازمان هواپیمایی کشوری وزیر راه و شهرسازی تأکید داشتند از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود و توان نظامی برای اهداف غیرنظامی به کار گرفته شود.

دهقانی‌زنگنه ادامه داد: در این مجموعه شرکت هلی‌کوپتری ایران 26 موتور هلی‌کوپتر آلوئیت زمین‌گیر بود که 6 موتور را اورهال کردند، 1500 ساعت عمر دارد و در اختیار توان عملیاتی شرکت هلی‌کوپتری ایران و ناجا قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد حاکمیتی بر کارهای شرکت هلی‌کوپتری ایران نظارت دارد البته این کارها باید عمق‌بخشی شود.

وی ادامه داد: پرسنل توانمندی در حوزه تعمیر و نگهداری در جای جای کشور داریم که باید توان بالقوه آنها بالفعل شود.

وی افزود: اینجا تنها مرکز تعمیر موتورهای آلوئیت است که دانشجویان خلبانی داخلی و خارجی طبق استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری را آموزش می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.