| کد خبر: 226827 |

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خبر داد:

افتتاح ۶۰ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال

کرمانشاه -مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجر سال جاری ۱۵۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۸۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۱۷ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۴۲۰میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

کرمانشاه -مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجر سال جاری ۱۵۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۸۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۱۷ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۴۲۰میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس مرآتی اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از این پروژه ها طول شبکه فشار متوسط استان به ۱۲ هزار کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به ۷ هزار کیلومتر افزایش یافت.

وی گفت: با اضافه شدن ترانسفورماتورهای جدید، مجموع تعداد ترانسفورماتورهای در حال بهره برداری استان به ۱۸ هزار و ۲۰۰دستگاه رسید. در حال حاضر تعداد ۱۹۰ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان کرمانشاه احداث شده است که ضریب نفوذ روشنایی به شهرها و روستاهای استان به میزان قابل توجهی تامین شده است.

مهندس مرآتی مصرف انرژی در استان را دو میلیون و ۸۶۸ کیلووات ساعت اعلام کرد و افزود: هم اکنون حدود ۷۹۵هزار مشترک در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد مشترک، حدود ۶۶۰ هزار مشترک دارای تعرفه خانگی می باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ۱۶۵ هزار خانوار روستایی در استان دارای اشتراک برق می باشند و تعداد روستاهای دارای برق در استان نیز به ۲ هزار و ۵۴۴ روستا می رسد که نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: کنتورهای هوشمند طرح فهام این شرکت در استان در سال جاری به پنج هزار و ۳۷۰ دستگاه افزایش یافته است و کنتورهای هوشمند آب و برق نیز یک هزار و ۱۸۰ دستگاه می باشد.

مهندس مرآتی ابراز داشت: در ده ماه گذشته سال ۹۹ بیش از ۱۳هزار اشتراک به مشترکان اضافه شده است. همچنین طی این مدت ۱۰روستا نیز به روستاهای برق دار استان اضافه شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه، ۱۰درصد مصرف انرژی برق استان کرمانشاه نسبت به سال قبل در این فصل افزایش یافته است، اظهار کرد: اگر هر مشترک یک لامپ ۱۰۰ وات محل کار یا منزل خویش را خاموش نماید، یقینا خاموشی برق نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز کرد: حدود۴۰ درصد از مصرف گاز کشور در نیروگاه‌های تولید برق مصرف می شود و هر متر مکعب گاز حدود ۳/۷ کیلو وات ساعت انرژی برق تولید می کند

وی همچنین از یک درمیان کردن چراغ های روشنایی معابر داخل شهرها به تعداد ۳۹هزار چراغ و به قدرت صرفه جویی شده۴.۴۶ مگاوات خبر داد و گفت: خاموش شدن یک چراغ۲۵۰ وات خیابانی در حدود۳/۶ کیلووات ساعت در۲۴ ساعت صرفه جویی انرژی دارد واین به معنی صرفه جویی در یک مترمکعب گاز است.

مهندس مرآتی با ارائه راهکارهایی در جهت جلوگیری از خاموشی برق مشترکین استان کرمانشاه، اضافه کرد: خاموش کردن معابر بین شهری به قدرت ۴ مگاوات، اجرای برنامه های تبلیغاتی مدیریت مصرف از طریق رسانه و جراید، به مدار آوردن دیزل های ژنراتور امورهای توزیع برق و مکاتبه با ادارات کل استان جهت صرفه جویی در مصرف برق و گاز ازجمله اقدامات دیگر این شرکت  در زمستان ۹۹ است.

وی با تشکر و قدردانی از کلیه رسانه ها در یک سال اخیر افزود: رسانه ها در راستای خدمات رسانی بهتر به مشترکان در استان و دعوت مردم به رعایت مصرف انرژی گرانبهای برق،همیشه همگام و همراه با شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بوده و بدون حضور رسانه ها موفقیت در این حوزه امکانپذیر نبوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.