| کد خبر: 226822 |

افتتاح دو پروژه عمرانی بی نظیر

◄ هدیه ای ارزشمند برای مردم کرمانشاه

کرمانشاه -همزمان با دهه فجر و در یک هوای بارانی، دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان وارد کرمانشاه شد تا چندین پروژه مهم را افتتاح نماید.

تین نیوز

کرمانشاه -همزمان با دهه فجر و در یک هوای بارانی، دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان وارد کرمانشاه شد تا چندین پروژه مهم را افتتاح نماید.

در اولین برنامه این سفر، با حضور  جمعی از مسئولین و خبرنگاران روبان سفید افتتاح بزرگترین خانه جوان کشور توسط وزیر ورزش وجوانان قیچی زده شد.

این خانه جوان که بنام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شده، با زیر بنای۲۳۰۹ مترمربع و اعتبار پانزده میلیارد تومان و ارزش سرمایه گذاری چهل میلیارد تومان در ۸ طبقه احداث گردیده است.

سالن جلسات، سالن اجتماعات، کتابخانه، نمازخانه، کلاس های آموزشی، ساختمان اداری و مهمانسرا و سمن سرا از بخش های متنوع خانه جوان استان کرمانشاه می باشد.

در این مرکز دوره های آموزشی برگزار خواهد شد و همه سمن های جوانان استان برای انجام مسئولیتها، وظایف، اهداف و تعامل با مدیران استان می توانند از این مکان کامل استفاده نمایند.

در ادامه بازدید از خانه جوان کرمانشاه، دکتر سلطانی فر با نمایندگان سمنها نشست صمیمی داشت.

حسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ابتدا نسبت به تامین اعتبار ساخت و تجهیز این مرکز بی نظیر از حمایت های همه جانبه صابر رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه نمایندگانی از سمن های مردم نهاد به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان این نشست، دکتر سلطانی فر اعلام کرد، در دولت تدبیر وامید۱۴۰ خانه جوان در کشور راه اندازی شده است واین در حالی است که در سال ۹۲ حتا یک خانه جوان وجود نداشت.

وزیر ورزش از وجود ۳۳۰۰سمن  فعال شده خبر داد و گفت در ابتدای دولت یازدهم حدود ۱۰۰سمن وجود داشت که از رشد چهل برابری در این بخش برخورداریم و این امر نشان از نگاه ویژه دولت تدبیر وامید به جوانان و توسعه مشارکت آنان با آموزش در امور مختلف است، چون مدیران آینده کشور از فعالان همین عرصه خواهند بود.

سلطانی فر به رشد هفت برابری خانه های روستایی اشاره کرد و اظهار نمود، عدالت توزیع امکانات و تجهیزات در مناطق روستایی یکی از سیاست های مهم دولت دوازدهم است.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر افتتاح۹۰ زمین چمن فوتبال در کشور طی دهه فجر امسال گفت، در چهار سال گذشته تعداد اماکن ورزشی از۴۰ هزار به ۶۱ هزار مکان ورزشی افزایش پیدا کرده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از رشد۶۰۰ درصدی  ساخت زمین های چمن مینی فوتبال در کشور خبر داد و گفت در چهار سال قبل ۳۰۰زمین داشتیم و در حال حاضر۲۰۰۰ هزار زمین چمن مینی فوتبال داریم که تاثیرات این اقدامات در توسعه فوتبال کشور در آینده دیده خواهد شد.

وزیر ورزش و جوان افتتاح خانه جوان بی نظیر کرمانشاه را یک دستاورد بزرگ برای دولت تدبیر وامید دانست.

دومین برنامه، خانه کبدی کرمانشاه با زیر بنای۴۵۰ مترمربع و اعتبار دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود، که روبان قرمز افتتاح این مرکز نیز توسط وزیر ورزش و جوانان قیچی خورد.

مجهزترین، بزرگترین وبی نظیرترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور با زیر بنای ۱۸۹۳ مترمربع و اعتبار دوازده میلیارد و دویست میلیون تومان در کرمانشاه، پروژه دیگری بود که توسط دکتر سلطانی فر افتتاح شد.

راه اندازی این مرکز برای توانمند سازی جسمی همه جوانان ورزشکار استان برای شرکت در تمرینات و مسابقات، حیاتی خواهد بود.

افتتاح همزمان ۱۵ زمین چمن مصنوعی در حاشیه شهر کرمانشاه که توسط خیرین و دیگر بخشها ساخته شده است با زیربنای۱۶۲۰۰ مترمربع و اعتبار یازده میلیارد و سیصد میلیون تومان.

استادیوم و زمین چمن مصنوعی نوریاب پاوه با زیر بنای۵۴۶۰ مترمربع و اعتبار چهار میلیارد و چهارصد میلیون تومان.

و زمین چمن مصنوعی اسلام آباد غرب با زیر بنای۱۲۵۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بصورت ویدئو کنفرانس، برنامه پایانی سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در ایام دهه فجر به کرمانشاه بود که توسعه فوتبال در مناطق محروم کشور و روستاهای دورافتاده با ظهور پدیده ها و خلاقیت ها را بدنبال خواهد داشت.

بدون تردید راه اندازی این مراکز مهم عمرانی و ورزشی که ارزش آن توسط وزیر ورزش صد میلیارد تومان اعلام شد و آنرا هدیه ارزشمند دولت به مردم کرمانشاه اعلام کرد با مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی در حوزه های ورزشی، پزشکی ورزشی و امور جوانان  بسترساز تحولی چشمگیر و ترسیم گر افقی نو خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.