| کد خبر: 226816 |

◄ سه کلیک تا معرفی بهترین هتل های 5 ستاره کیش

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است.

تین نیوز

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

11

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com) درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

 
   

 22

سه کلیک تا اصفهان

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر به کیش شد، می‌خواهیم بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به کیش از اونا لذت ببرید...

بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت

جزیره کیش همچون نگینی درخشان بر پهنه آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس می‌درخشد و به گردشگران وعده‌ی تعطیلاتی به یاد ماندنی را می‌دهد. این جزیره از عهد هخامنشیان یکی از مهم ترین جزایر ایران از لحاظ گردشگری و تجاری محسوب می‌شده است. در حال حاضر نیز سالانه هزاران گردشگر از سراسر ایران و دیگر کشور‌ها برای تفریح، استراحت و حتی تجارت به مروارید خلیج فارس سفر می‌کنند. برای رفاه و راحتی اقامت این گردشگران هتل‌های بسیاری در سراسر جزیره کیش ساخته شده‌اند، از هتل‌های لوکس 5 ستاره گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت و اقامتگاه‌های بوم گردی. در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

هتل ایران کیش از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت

معماری زیبا و جذاب هتل ایران کیش که در سال 1393 تأسیس شده، نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. این هتل با زیر بنایی حدود 12 هزار متر مربع در دو برج مجزا ساخته شده و 106 اتاق و 22 سوئیت را در 8 طبقه جای داده است. این دو برج در طبقات هم کف و هفتم به هم وصل شده‌اند. تمام 128 واحد اقامتی هتل ایران کیش با لوازم و وسایل شیک و مدرن تجهیز شده‌اند. تعدادی از اتاق‌های این هتل رو به دریا بوده و مابقی چشم انداز زیبای پارک بزرگ شهر را به نمایش می‌گذارند. در رستوران هتل ایران کیش می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را با خوشمزه ترین طعم و بهترین کیفیت میل کنید. از دلایل محبوبیت هتل ایران، نزدیکی آن به مراکز خرید و تفریحی جزیزه کیش می‌باشد.

برخی از امکانات عمومی هتل ایران کیش عبارتند از: استخر، سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، جکوزی، تلوزیون هوشمند، وای فای رایگان، سیستم تهویه هوای مطبوع.

 

هتل بزرگ داریوش از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت

معماری منحصر به فرد هتل داریوش که از بنای تاریخی تخت جمشید الهام گرفته شده، به تنهایی یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شود. به جرأت می‌توان هتل بزرگ داریوش را مجلل‌ترین هتل جزیره کیش دانست. هتل داریوش در 3 طبقه و 160 اتاق و سوئیت ساخته شده است و اقامتی لوکس و اشرافی را به مهمانان خود نوید می‌دهد. با اقامت در هتل بزرگ داریوش می‌توانید به همراه اعضای خانواده خود در پیست اختصاصی هتل دوچرخه سواری کنید. یا برای غواصی به ساحل خلیج فارس رفته، و از تماشای دنیای رنگارنگ زیر آب ها لذت ببرید.

برخی از امکانات هتل بزرگ داریوش عبارتند از: سالن ماساژ، سالن بیلیارد و بدنسازی، پینگ پنگ و استخر.

33

 

هتل 5 ستاره مارینا پارک

یکی از هتل‌های نوساز جزیره کیش که در سال 1390 افتتاح شده و به سرعت توانسته جایگاهی در میان هتل‌های خوب جزیره به دست آورد، هتل مارینا پارک می‌باشد. این هتل در زمینی به مساخت 10 هکتار در دو طبقه و 190 اتاق و سوئیت ساخته شده است. برخی از اتاق‌های هتل مارینا پارک رو به چشم انداز دریا و مابقی رو به جزیره باز می‌شوند. از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل مارینا پارک می‌توان به ساحل (مارینا) اختصاصی هتل اشاره نمود. هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت مجموعه تفریحی مجهزی با انواع تفریحات و ورزش‌های آبی در ساحل اختصاصی خود بنا کرده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از انواع تفریحات آبی کیش در این مجموعه بهره مند شوید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید.

برخی از امکانات عمومی هتل مارینا پارک کیش عبارتند از: 2 رستوران، 3 کافی شاپ، فروشگاه، سالن های همایش و کنفرانس، سالن ماساژ و مرکز اسپا و مرکز اجازه اتومبیل.

هتل 5 ستاره ترنج  کیش

اگر به دنبال تجربه‌ای نو هستید، اقامت در هتل ترنج از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش را انتخاب کنید. این هتل که در سال 1394  افتتاح شده، مجموعه ای از 100 سوئیت با متراژ‌های متفاوت بر روی آب می‌باشد. این ویژگی منحصر به فرد چشم اندازی بی همتا و فوق العاده را پدید آورده است. تمام سوئیت‌های هتل ترنج دارای کفی شیشه‌ای می‌باشند که می‌توان از طریق آن به تماشای دریا و بازی ماهی‌ها در زیر آب نشست. البته باید یادآور شویم که هتل ترنج دو فاز دارد، فاز نخست سوئیت‌های روی آب هستند و فاز دوم بر روی ساحل ساخته شده است. تماشای غروب آفتاب در هریک از سوئیت‌ها، اتاق‌ها و یا رستوران و کافی شاپ این هتل بسیار دلپذیر می‌باشد. اسکله‌های چوبی که سوئیت‌های هتل را به هم و به ساحل متصل می‌کند، طرح بته جقه‌ای زیبایی را در میان آب پدید آورده است. اقامت در هتل ترنج یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش، به خاطره‌ای بی مانند تبدیل می‌شود که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

44

 

هتل شایان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت

هتل شایان از قدیمی‌ترین و البته لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره کیش که در سال 1351 افتتاح شده و در سال 1388 به گروه هتل‌های پارس پیوسته است. این هتل در بهترین بخش جزیره در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در 4 طبقه و 193 اتاق و سوئیت ساخته شده است. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل شایان چشم اندازی از دریا و یا باغ زیبای مجموعه را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این اتاق‌ها برای کسانی که به دنبال فضایی خصوصی تر می‌گردند، ویلاهایی در کنار دریا در نظر گرفته شده است. از امکانات هتل شایان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت می‌توان از چندین رستوران هتل مانند رستوران سنتی باغ بهشت، رستوران شمبلیر و رستوران فرانسوی نام برد. کودکان زیر 5 سال در هتل شایان رایگان پذیرفته می‌شوند. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره درست رو به روی هتل شایان قرار گرفته است.

هتل 5 ستاره بین الملل

هتل بین الملل کیش در 14 طبقه و 336 اتاق و سوئیت با مساحتی حدود 16 هزار متر مربع در سال 1396 افتتاح شد. این هتل نوساز یکی از بزرگ ترین هتل جزیره محسوب می شود. البته باید در همین جا به این نکته اشاره کنیم که این هتل در دو فاز طراحی شده ، فاز نخست آن با 100 اتاق و سوئیت در حال بهره برداری بوده و فاز دوم در دست ساخت می باشد. چشم انداز وسیع اتاق های این هتل ساحل، دریا و غروب فوق العاده خورشید را به نمایش می گذارد. هتل بین الملل از بهترین هتل های 5 ستاره کیش برای اقامت به مراکز تفریحی و خرید جزیره نزدیک بوده و تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات عمومی هتل بین الملل کیش عبارتند از: ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات مرکزی، سیستم اعلام حریق، اینترنت پرسرعت رایگان در کلیه فضاهای اتاق‌ها و فضا‌های عمومی هتل، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، خشکشویی تمام اتوماتیک، سالن صبحانه خوری، پارکینگ اختصاصی سرپوشیده، سالن همایش چند منظوره، واحدهای تجاری، مجموعه ورزشی آقایان، مجموعه ورزشی بانوان، مجموعه بازی کودکان، سالن رستوران با غذاهای ایرانیو فرنگی، مجموعه کافی شاپ سرپوشیده با فضای باز جانبی، زمین تنیس با ابعاد استاندارد و بین المللی و ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره ، پکینگ بازی‌های دریایی، سافاری و ... .

هتل‌هایی که نام بردیم تعدادی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش برای اقامت هستند. برای این که با تمام هتل‌های کیش و امکانات اقامتی آن‌ها آشنا شوید با همکاران حرفه‌ای ما در سایت سه کلیک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.