| کد خبر: 226792 |

افتتاح پروژه‌های توسعه فرودگاه کرمان به ارزش بیش از ۳ هزار میلیارد ریال

وزیر راه و شهرسازی صبح دوشنبه بیستم بهمن‌ماه به‌منظور سرکشی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی وارد فرودگاه شهر کرمان شد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی صبح دوشنبه بیستم بهمن‌ماه به‌منظور سرکشی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی وارد فرودگاه شهر کرمان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز (۲۰ بهمن) محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی طی مراسمی به‌منظور سرکشی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی وارد فرودگاه شهر کرمان شد.

اسلامی به‌محض ورود به کرمان از بخش‌های تازه‌ تأسیس این فرودگاه بازدید و پروژه‌های توسعه فرودگاه کرمان به ارزش ۳ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال و همچنین مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سامانه ناوبری DVOR-DME فرودگاه‌های کرمان و سیرجان و تجهیزات و ماشین‌آلات فرودگاه‌های استان کرمان را افتتاح کرد.

وی در ادامه این سفر با حضور در محل یادواره شهدای کارمند در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت خواهد کرد و سپس کلنگ احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن را به زمین خواهد زد.

حضور در افتتاحیه ساختمان جدید پلیس راه کرمان و بازدید از قطعات یک و دو باند دوم محور کرمان به راور از دیگر برنامه‌های سفر اسلامی به کرمان است.

وزیر راه و شهرسازی عصر امروز و پس از این سفر کوتاه کرمان را به مقصد خراسان جنوبی ترک خواهد کرد.

گفتنی است که طی این سفر، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و عبدالهاشم حسن‌‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.