| کد خبر: 226744 |

کارت بلیت قطارهای حومه‌ای و مترو و بی آر تی یکپارچه می‌شود

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت راه آهن، سعید رسولی امروز در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵۲ پروژه حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه اتصال مترو تهران به ایستگاه راه‌آهن تهران، بیان کرد: در گذشته سیاست اشتباهی در ساخت ایستگاه‌های راه آهن در کشور دنبال می‌شد و ایستگاه‌های راه‌آهن بیرون از شهرها ساخته می‌شد.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم برای ایستگاه‌های راه آهن رشت و همدان محلی در داخل شهر در نظر گرفته شود تا ایستگاه‌هایی که خارج شهر ساخته شده به داخل شهر منتقل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اتصال پایانه مترو به ایستگاه راه‌آهن در دستور کار شرکت راه‌آهن قرار گرفته است، اولینِ آن امروز در ایستگاه راه‌آهن تهران بود که گالری ساخته شد و اتصال ایستگاه مترو به سکوهای ایستگاه راه آهن برقرار شد تا سفر یکپارچه برای مسافران محقق شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار کرد: در شهر ری نیز اتصال راه‌آهن به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال اجرا است و این پروژه را در مشهد هم داریم.

رسولی تاکید کرد: با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد و بدین ترتیب مسافران قطارهای حومه‌ای به راحتی در داخل شهر ادامه سفر می‌دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.