| کد خبر: 226729 |

برف و باران در جاده‌های تهران-شمال/محور کندوان مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های 10 استان گفت: در محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال بارش برف و باران و در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت، بارش باران گزارش شده است.

تین نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های 10 استان گفت: در محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال بارش برف و باران و در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت، بارش باران گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 *بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 17 تا 18 در شبانه‌روز گذشته‌

وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2295 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 8.3 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4  صبح ثبت شد.

* جاده چالوس تا ساعت 17 امروز مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه ها اظهار داشت: محور چالوس حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن تا روز 12 اسفند ماه 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر 5 تا 15 مسدوداست و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

* ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران و محور شهریار-تهران

آشوری گفت: در حال حاضر تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است

وی با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده های مهرشهر، مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، از ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده های شهر قدس و زرنان خبر داد

 

* برف و باران در جاده های 10 استان

مدیر مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: در محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

آشوری از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، البرز، مازندران و تهران خبر داد.

وی همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان های مرکزی و کرمانشاه خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با تأکید بر اینکه مردم از سفر غیر ضروری پرهیز کنند، گفت: راننده های محورهای برف خیر و کوهستانی حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

‌* آزادراه ‌کرج-تهران-کرج با 211 هزار تردد پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

آشوری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 108 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 103 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 99 هزار تردد ثبت شد.

* 11 جاده مسدود داریم

وی اظهار کرد: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، محور سروآباد-پاوه، محور گنج نامه-تویسرکان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: همچنین محور شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده پونل-خلخال و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.