| کد خبر: 226728 |

◄ نقش پررنگ رانندگان سواری شخصی در تصادف اتوبوس‌ها

یک راننده اتوبوس از نحوه رانندگی رانندگان سواری شخصی و همچنین رانندگان قاچاق بر که اصطلاحا شوتی نامیده می شوند، انتقاد کرد.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس از نحوه رانندگی رانندگان سواری شخصی و همچنین رانندگان قاچاق بر که اصطلاحا شوتی نامیده می شوند، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، محمد داوری نژاد در شبکه های اجتماعی نوشت: برخی رانندگان سواری شخصی با وجود آنکه می بینند اتوبوس در حال سبقت است چراغ می زنند و هنوز سبقت اتوبوس تمام نشده می خواهند ازسمت چپ اتوبوس رد بشوند.

وی افزود: به نظر می رسد لازم است در رسانه صدا و سیما برای مردم فرهنگ سازی  شود که اتوبوس ها مجهز به دستگاه سپهتن بوده و سرعت شان مشخص است و راننده اتوبوس نمی تواند با سرعتی بیش از میزان مشخص شده حرکت کند.

داوری نژاد عنوان کرد: ای کاش یک دوربین سپهتن را به طرف جاده یا پشت اتوبوس ها نصب می کردند تا مسئولان مرتبط ببینند رانندگان اتوبوس در چه شرایطی در جاده ها رانندگی می کنند.

به گزارش تین نیوز، وی گفت: برای مثال چند شب پیش در جاده در حال رانندگی بودم که یک سواری شخصی در جهت خلاف و روبه روی من با نور بالا، حرکت می کرد.

این راننده اتوبوس افزود: دیده شده یک اتوبوس در حال سبقت گرفتن است اما سواری پشت سر می خواهد از کنار اتوبوس و از بین 2 خودوری درحال سبقت عبور کند و سبقت اتوبوس که تمام می شود تازه سواری جلوی اتوبوس قرار گرفته و شروع به ترمز زدن و اذیت و آزار راننده اتوبوس می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.