| کد خبر: 226708 |

توزیع ۴۰۰ واگن بین کارخانه‌های واگن سازی کشور

وزیر راه و شهرسازی با تشریح عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل ونقل از توزیع ۴۰۰ واگن بین کارخانه‌های واگن سازی کشور برای بازسازی خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با تشریح عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل ونقل از توزیع ۴۰۰ واگن بین کارخانه‌های واگن سازی کشور برای بازسازی خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، به تشریح دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و درباره توسعه خطوط ریلی در کشور عنوان کرد: اخیراً ۵ استان آذربایجان غربی و شرقی و همدان و کرمانشاه و گیلان به خط راه‌آهن متصل شدند و به‌زودی چهار استان دیگر هم به خطوط راه‌آهن متصل خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی به تلاش این وزارتخانه برای تأمین مالی ۳۱ پروژه کلیدی از بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: تاکنون برای یک پروژه (بخشی از آزادراه حرم به حرم) از بازار سرمایه تأمین سرمایه شده است و در این پروژه‌ها قابلیت بازگشت سرمایه از درون خود طرح با کم‌ترین اتکا به بودجه عمرانی دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ و ۹۹ نگذاشتیم یک وسیله ریلی از خارج وارد شود و اخیراً نیز جشن خودکفایی تولید داخلی واگن باری را برگزار کردیم و به‌زودی جشن خودکفایی تولید داخلی واگن مسافربری را هم برگزار خواهیم کرد.

اسلامی از توزیع ۴۰۰ واگن بین کارخانه‌های واگن سازی کشور برای بازسازی خبر داد و گفت: با همت صنایع و فشار‌هایی که اعمال شد به تولید ریل استاندارد و با کیفیت رسیدیم و الان همه پروژه‌های راه آهن از ریل داخلی استفاده می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.