| کد خبر: 226650 |

حسین زهی: افزایش قیمت بلیت قطار قابل قبول نیست

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مگر از مردم عادی حمایتی صورت گرفته و یا کمکی به صنوف خسارت دیده در بحث کرونا شده که اکنون قیمت بلیت هواپیما و قطار برای جبران خسارت افزایش یابد؟

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مگر از مردم عادی حمایتی صورت گرفته و یا کمکی به صنوف خسارت دیده در بحث کرونا شده که اکنون قیمت بلیت هواپیما و قطار برای جبران خسارت افزایش یابد؟

به گزارش تین نیوز، اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از افزایش قیمت ها در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی، بیان کرد: متاسفانه این روزها شاهد هستیم که قیمت بلیت هواپیما و قطار به بهانه شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است در حالی که این افزایش قیمت ها پشتوانه قانونی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که صنوف مختلف برای رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور هستند دو هفته تعطیل باشند، آن ها نیز از شیوع این بیماری متضرر می شوند. مگر از مردم عادی حمایتی صورت گرفته و یا کمکی به صنوف خسارت دیده در بحث کرونا شده که اکنون قیمت بلیت هواپیما و قطار برای جبران خسارت افزایش می یابد؟

این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: علی رغم اینکه خود دولتمردان و مسئولان امر اعلام می کنند که قیمت بلیت هواپیما افزایش چندانی نداشته، ولی متاسفانه قیمت بلیت ها افزایش چشمگیری داشته است. این دوگانگی مدیریت است که به مردم عادی هیچ کمکی نشده اما به بهانه حمایت از حمل و نقل هوایی و ریلی قیمت بلیت هواپیما و قطار افزایش یابد.

نماینده مردم خاش در مجلس در ادامه تاکید کرد: در مسیری که بنده تردد دارم قیمت بلیت هواپیما بالای ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است، حال بحث افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیت قطار نیز مطرح شده است. مردم چگونه این همه فشار را تحمل کنند؟ مسئولان باید به آنچه می گویند عمل کنند. بعضا مسئولان امر در کمیسیون ها و صحن مجلس می گویند افزایش قیمت نداریم اما در عمل شاهد افزایش قیمت ها هستیم.

حسین زهی در پایان افزود: متاسفانه هیچ نظارتی بر قیمت بلیت ها نیست. انتظار می رود تمام دستگاه هایی که متولی نظارت هستند یعنی سازمان بازرسی کل کشور یا خود مجلس و یا دستگاه های نظارتی این صنف با اعمال نظارت عالیه جلوی این افزایش قیمت ها که به صورت غیر قانونی است را گرفته تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.