| کد خبر: 226644 |

اجرای هم زمان فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا

دو طرح "فروش فوری" و "پیش فروش" محصولات سایپا از ساعت ۱۴ امروز ۱۸ بهمن ۹۹ آغاز می‌شود.

تین نیوز

دو طرح "فروش فوری" و "پیش فروش" محصولات سایپا از ساعت ۱۴ امروز ۱۸ بهمن ۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش تین نیوز، در این شیوه فروش، ۶ مدل از محصولات سایپا به صورت فروش فوق العاده و ۹ مدل از محصولات به صورت پیش فروش یکساله عرضه می‌شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند.

براساس اعلام گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در مشارکت متقاضیان، برای نخستین بار و به صورت هم زمان دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در این طرح‌های فروش خودرو‌های سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوئیک دنده‌ای به همراه کوئیک. آر در طرح فروش فوق العاده و خودرو‌های شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک. اس، ساینا. اس و کوییک. آر نیز در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه خواهند شد.

به گفته حسین کاظمی فرآیند ثبت نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می‌توانند در هر یک از طرح‌ها یا هر دو طرح فروش ثبت نام کنند و در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین فروش فوق العاده مشخص می‌شود و سپس سایر ثبت نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

وی تاکیدکرده است: با هدف عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه‌ها در بازار خودرو، محدودیت‌های قبلی برای ثبت نام در این طرح‌های فروش نیز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان مشارکت در این طرح‌های فروش می‌توانند از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۸ بهمن ماه به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

اجرای هم زمان فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا
 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اسماعیل 0 0

    دوستان لطفا حمایت کنید-باید حقمان را از سایپای گرانفروش و زورگو بگیریم. https://www.karzar.net/quick-s