| کد خبر: 226596 |

پیام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بمناسبت گرامیداشت روز مادر و زن

تین نیوز

انا اعطیناک الکوثر، فصل لربک وانحر، انّ شانئک هوالابتر ” (سوره مبارکه کوثر) فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، فرصت مناسبی فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم .

بر همگان مسلم است که زنان دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی ایران بزرگ نقش آفرینی نموده اند و شرکت واحد اتوبوسرانی تریز و حومه نیز با حضور زنانی فرهیخته، سخت‌کوش و توانمند ، توانسته است وظیفه خطیر خود را به بهترین نحو   به خانواده بزرگ حمل و نقل  ایفاء نماید.

در آستانه این مناسبت بزرگ، فرصت را مغتنم شمرده و قدردان تلاش همکاران گرانقدری هستیم که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود می‌پردازند؛ امیدوارم با افزایش توانمندی بانوان گرامی شاغل در شرکت ، فرصت بهره مندی بیشتری از شایستگی‌های حرفه‌ای ایشان فراهم گشته و شتاب بیشتری در توسعه صورت پذیرد.

اینجانب ضمن تبریک این میلاد فرخنده، تقدیر و شادباش خود را از خدمات ارزنده و شایسته‌ بانوان همکار شرکت واحد اتوبوسرانی  ابراز داشته، توفیق و شادکامی روزافزون ایشان را از درگاه باری تعالی خواستارم .

ایمان غنی زاده

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: آریانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.