| کد خبر: 226552 |

آماده سازی ۱۵ طرح راهداری در استان خراسان شمالی برای افتتاح در ایام دهه فجر

خراسان شمالی در حد فاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند .

تین نیوز

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : ۱۵ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل استان با صرف بیش از ۷۸۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار همزمان با مناسبت گرامیداشت دهه فجر به بهره‌برداری رسید . 

جعفر شهامت اظهار داشت : یکی از طرح های مهم ، تکمیل سامانه های هوشمند جاده ای استان است که در این زمینه ۱۷ دستگاه تجهیزات شامل دوربین ثبت تخلف ، دوربین نظارت تصویری و دستگاه ترددشمار در سطح جاده های استان نصب شده است .

وی ایمن سازی پلیس راه بجنورد ، احداث پل باکسی زرنه در راز و جرگلان ، اجرای نیوجرسی محور بجنورد - اسفراین ، بهسازی و روکش آسفالت محور جاجرم - امیر آباد به طول ۲۳ کیلومتر از جمله طرح های افتتاح شده در دهه فجر است . بهسازی و روکش آسفالت محور غلامان - تازه قلعه ، اجرای آسفالت رگلاژی محور گرکز - حبک شهرستان راز و جرگلان ، روکش آسفالت محور کیکانلو - حصه گاه - سد شیرین دره و نیز احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان فاروج از دیگر پروژه های افتتاحی است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به بهره برداری از پل باکسی امانلی در شهرستان راز و جرگلان گفت : این پروژه با مشارکت خیران انجام شده است . ۲۰ نقطه پرتصادف استان هم ایمن سازی شده است که دهه فجر افتتاح می شود .

شهامت در بخش دیگر سخنان خود درباره اجرای پروژه های جدید در حوزه حمل و نقل گفت : همزمان با دهه فجر، چهار پروژه به ارزش بیش از ۲۹۸ میلیارد ریال وارد مرحله عملیاتی شد . 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت : این پروژه ها شامل ساخت ساختمان جانبی قرارگاه پلیس راه در بجنورد و ساخت مجتمع خدماتی رفاهی در شیروان ، فاروج و گرمه است . 

خراسان شمالی در حد فاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند .  

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.